تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تیم تنیس روی میز شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب( بهره برداری نفت و گاز کارون)، موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور شد.
تنیس شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
تنیس شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب، مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در رشته تنیس روی میز که از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ماه بصورت متمرکز در سالن الغدیر ارومیه آغاز شده بود، پس از ۲ روز رقابت سخت و فشرده، با قهرمانی تیم تنیس روی میز مناطق نفتخیز جنوب( نفت و گاز کارون) به پایان رسید. 
 
سرپرست تیم تنیس روی میز مناطق نفتخیز جنوب( شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون) گفت: این مسابقات در ۸ گروه و با حضور ۲۴ تیم برتر دستگاه های اجرایی استانهای مختلف کشور برگزار شد و تیم نفت و گاز کارون پس از چهار پیروزی پیاپی برابر تیم‌های منتخب استان های قزوین، خراسان رضوی، همدان و اردبیل به دیدار نیمه نهایی راه یافت. 
 
محسن نریمی سا افزود: در مرحله نیمه نهایی نیز تیم مناطق نفتخیز جنوب( نفت و گاز کارون) با غلبه بر تیم تیم استان آذربایجان غربی راهی مرحله نهایی این مسابقات شد و در دیدار مهیج و جذاب فینال، با شکست تیم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای نخستین بار به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. 
 
محمد داوودی راد سرمربی تیم مناطق نفتخیز جنوب( نفت و گاز کارون) نیز با اشاره به سطح فنی بالای این مسابقات اظهار داشت: تیم تنیس روی میز شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون درحالی توانست با شش پیروزی پیاپی به مقام قهرمانی مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور دست یابد که سایر تیم‌های شرکت کننده با حضور تعدادی از بازیکنان رده های مختلف تیم های ملی، رقابت تنگاتنگ و نفس گیری را برای کسب عنوان قهرمانی آغاز کرده بودند.
 
گفتنی است ترکیب تیم مناطق نفتخیز جنوب( نفت و گاز کارون) در این مسابقات متشکل از تنیسورهای باتجربه ای همچون حسین سلیمانی، احسان کشتکار، صادق ادهمی و فرهاد شجاعی بود که همگی این بازیکنان حرفه ای از کارکنان زحمتکش صنعت پرافتخار نفت جنوب می باشند.
https://naftonline.ir/news/28763/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0