تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده است.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️عراق هم مدعی میدان گازی آرش شد!«وائل عبداللطیف» نماینده سابق عراقی مدعی شد که «کل میدان الدره متعلق به عراق است.»
 
⬅️ رکورد مصرف برق برای بار دوم در گرم‌ترین هفته سال شکسته شد. احتمال تعطیلی ادارات بعضی از استان‌ها برای پایداری مصرف برق نیز هست.
 
⬅️ کمیسیون تلفیق مجلس: ظرفیت تولید نفت خام در پایان برنامه هفتم توسعه به ۴.۴۵۰ میلیون بشکه می‌رسد.
 
⬅️خبرگزاری فارس:به‌ رغم مخالفت سازمان محیط‌زیست با ساخت مجتمع پتروشیمی در منطقه تالاب میانکاله، گزارش‌ها حاکی از فعالیت مجدد این پروژه در چند کیلومتر دورتر از مکان قبلی است!
 
⬅️دادستان مازندران: نامه توقف پروژه پتروشیمی میانکاله به ما ابلاغ نشده است.
 
⬅️فرخ علیخانی مدیرعامل پتروپارس با بیان اینکه تا دو سال آینده مراحل ساخت و نصب سکوی میدان گازی مشترک بلال به پایان می‌رسد، گفت: هم‌زمان ۸ حلقه چاه تولیدی حفاری و با نصب سکو، برداشت گاز از این میدان مشترک آغاز می‌شود و سرانجام به ۵۰۰ میلیون فوت‌مکعب در روز می‌رسد.
 
⬅️علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب : مبدل حرارتی نفت با ظرفیت ۷۵ هزار بشکه در واحد بهره‌برداری و نمکزدایی میدان منصوری به بهره‌برداری رسید.
 
⬅️شورای شهر بهبهان از شدت آلودگی پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس دست به دامن سازمان بازرسی کل کشور شد.
 
⬅️استانداری خوزستان:مولدسازی دارایی‌های دولت در خوزستان در حال پیگیری است.
 
⬅️شرکت پمکس از احتمال زیان ۷۰۰ هزار بشکه‌ای نفت پس از حادثه آتش سوزی به‌دلیل توقف فعالیت در سکوی میدان نفتی «کانتارل» واقع در خلیج مکزیک خبر داد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت فرانسوی توتال‌انرژی از احتمال ایجاد شوک انرژی در اثر نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا خبر داد.
 
⬅️کمیته هماهنگی گروه‌های سیاسی شیعی عراق موسوم به «الاطار التنسیقی» (چارچوب هماهنگی)، امروز طی بیانیه‌ای از دولت عراق خواست برای واداشتن آمریکا به آزادسازی فوری طلب‌های ایران بابت صادرات گاز اقدام کند.
 
⬅️وزیر نفت کویت: کویت به‌دنبال افزایش سهمیه تولید در توافق اوپک‌پلاس است.
 
⬅️خبرگزاری تاس:طبق داده‌های شرکت گاز اناگاس، روسیه به بزرگترین صادرکننده گاز مایع به اسپانیا تبدیل شده است.
 
⬅️مدیرعامل شرکت نفت دولتی سوریه اعلام کرد که تحریم‌های آمریکا تولید نفت و گاز این کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.
 
⬅️فایننشال تایمز:شرکت بزرگ نفتی و گازی OMV اتریش اعلام کرد که این شرکت به واردات گاز از روسیه ادامه خواهد داد و به قرارداد خود با این کشور پایبند است.
https://naftonline.ir/news/28713/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0