تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️کارکنان نفت گزارش فساد را اعلام کنند.دفتر بازرسی ویژۀ رئیس‌جمهور اعلام کرد همۀ مردم می‌توانند گزارش‌های خود در مورد فسادهای اداری را به سامانۀ تلفنی ۲۷۷۷ اعلام کنند.
 
⬅️خبر خوب برای کارکنان شاغل در استان فارس: بیمارستان ویژه کارکنان وزارت نفت در شیراز ساخته خواهد شد. نماینده شیراز: اوجی بزودی کلنگ احداث این بیمارستان را در شیراز به زمین خواهد زد.
 
⬅️وزیر نفت : طی ۲۰ ماه گذشته، ۴۰ میلیارد دلار قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی امضا کردیم.
 
⬅️جواد اوجی و دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز طی دیداری در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک درباره تحولات بازارهای گاز جهان گفت‌وگو کردند. وزیر نفت همچنین در حاشیه این سمینار با وزرای نفت عراق و مصر و وزیر انرژی امارات دیدار کرد.
 
⬅️خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران : در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم اوراق گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی را در خارج از کشور بفروشیم.
 
⬅️چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران : حجم گاز ارسالی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا پایان بهار، ۲۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به همین بازه زمانی در سال ۱۴۰۱، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.
 
⬅️علیرضا دانشی مدیرعامل NISOC: شبکه آب‌رسانی شهرک نفت و نیوساید اهواز (منازل سازمانی کارکنان نفت) به شبکه آب‌رسانی غدیر متصل شد.
 
⬅️زری‌میدانی مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان: بیش از ۶ هزار مشترک جدید بخش خانگی در بهار امسال جذب شده است. گازرسانی به بخش‌های عمومی و صنعتی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم سبب ایجاد اشتغال حدود ۳ هزار نفر در خوزستان شده است.
 
⬅️ کار خوب خانواده صنعت نفت: کارکنان پالایشگاه فجر جم ساحل سیراف را پاکسازی کردند.
 
⬅️هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه کارکنان وزارت نفت با حضور با حضور ۱۵۰ نفر از برگزیدگان شرکت‌های اصلی و ستاد وزارت امروز ۱۵ تیر در تهران برگزار شد.
 
⬅️نماینده بندرعباس : وزیر نفت با لوله کشی رایگان گاز در منازل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی در جزیره قشم موافقت کرده است.
 
⬅️مذاکره با چینی‌ها برای تهاتر نفت با ساخت قطعه سوم آزادراه شمال آغاز شد.
https://naftonline.ir/news/28701/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0