تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت در بخش زیر قابل مشاهده می باشد.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️تفاهم‌نامه جذب ۲۶۵۰ نیروی بومی در شرکت پالایش نفت بندرعباس منعقد شد.
 
⬅️رئیسی: آمریکا به دنبال غارت نفت ونزوئلا است.
 
⬅️دبیرخانه اوپک در تازه‌ترین گزارش خود پیش‌بینی خود درباره افزایش ۲.۴ درصدی تقاضای نفت در سال ۲۰۲۳ میلادی را برای چهارمین ماه پیاپی ثابت نگه داشت.
 
⬅️ علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت: بر اساس گزارشی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نهاد ریاست جمهوری ارائه کرده وزارت نفت در چهار بخش از ۶ بخش سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در میان وزارت‌خانه‌های دولت سیزدهم رتبه نخست را به دست آورده است.
 
⬅️مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت صبح امروز از بخش‌های مختلف پژوهشگاه صنعت نفت شامل پایلوت کُک‌سازی، نانو، فناوری غشایی، روغن، میکرو بلاک بازدید و از نزدیک در جریان دستاوردهای این مرکز پژوهشی قرار گرفتند.
 
⬅️پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند از بومی‌سازی کاتالیست واحد RCD این پالایشگاه افزون بر کاتالیست واحد RFCC خبر داد.
 
⬅️مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران : در آزمون استخدامی وزارت نفت که اردیبهشت‌ماه امسال برگزار شد ۳۰ درصد از سه هزار و ۷۰۰ نفر سهمیه به ایثارگران اختصاص دارد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب : توانسته‌ایم مقدار سوختن گازهای مشعل‌ را تا ۸۰ درصد کاهش دهیم و در تلاش هستیم این مقدار را به حداقل برسانیم.

⬅️مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران طی حکمی محمود نصیری را به‌عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب منصوب کرد.
 
⬅️سید شریف حسینی مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران : در آزمون استخدامی وزارت نفت که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد ۳۰ درصد از ظرفیت به ایثارگران اختصاص دارد.
 
⬅️شرکت دانش‌بنیان ایرانی با حمایت وزارت نفت، با صدور محصولات دانش‌بنیان ایرانی، پنج ایستگاه‌ تقویت فشار گاز ونزوئلا را تجهیز می‌کند.
 
⬅️سازمان تأمین اجتماعی و بهداشت و درمان صنعت نفت با هدف بهره‌گیری از بستر نسخه الکترونیک و گسترش سلامت الکترونیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
 
⬅️مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از انجام ۱۰۲۷ مورد مأموریت موفقیت‌آمیز در قالب ایمن‌سازی، تعمیرات غیرمترقبه و اصلاحیه‌های مهندسی در سال ۱۴۰۱ در محدوده خطوط لوله این شرکت خبر داد.
 
⬅️بیست و یکمین جلسه کمیته تخصصی ارتقاء پایداری شبکه های اتوماسیون اداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
 
⬅️امام جمعه گچساران: ۲۵ هزار نفر در محلات فقیرنشین بام نفت ایران زندگی می کنند.
 
⬅️رئیس آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد هند به زودی با عبور از چین تبدیل به بزرگترین وارد کننده سوخت‌های فسیلی خواهد شد.
 
⬅️سازمان ملل از صادرات نفت روسیه به کره شمالی خبر داد.
https://naftonline.ir/news/28618/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0