تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
تصمیم عجیب معاون وزیر اقتصاد!

منازل سازمانی نفت واگذار می شوند؟

خزانه‌دار کل کشور بخشنامه‌ای در مورد فروش خانه‌های سازمانی و واریز درامد حاصل به خزانه را صادر کرد.
منازل سازمانی وزارت نفت | نفت آنلاین
منازل سازمانی وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  در این بخشنامه خطاب به وزارتخانه‌ها، موسسات و شرکت های دولتی آمده است: حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ ابلاغ نسبت به فروش خانه ها سازمانی در اختیار اقدام و نتیجه را اعلام نمایند.
 
✔️وزارت نفت هنوز به این بخشنامه واکنشی نشان نداده است.
واگذاری منازل سازمانی وزارت نفت
https://naftonline.ir/news/28555/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
Reza
بسیار طرح اشتباهی است با این کار یک نسل به منفعتی رسیده و چندین نسل آینده بی بهره می ماند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
زهره
واقعا خیلی خیلی جای تاسفه برای کشوری به این عظمت و منابع دست به فروش اموال بزنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
دولت بی پول اموالی که باید سالهای سال کارکنان نفت از آن استفاده کنند را به حراج می گذارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
فروش خانه های سازمانی به کارمندان ساکن و شاغل در منازل، از بهترین تصمیمات ممکن است. خیلی تخلفات مالی در نگهداری و تعمیر این منازل وجود دارد. اگر بنده کاره ای بودم مانند منازل سازمانی هرتش و سپاه روز اول خانه را تحویل کارکنان می دادم که هر کاری نیاز بود خود ساکن منزل انجام بدهد نه از هزینه دولت ماهیانه کلی فاکتور تعمیراتی صادر شود.
هزینه نگهداری هر خانه در شهرک توحید شهرستان جم ماهیانه بسیار بالاست بهترین تصمیم اینست که خانه ها به کارکنان واگذار شود و نیروهای مستغلات در پالایشگاه کاریابی شوند تا کمبود نیروی انسانی حل و فصل گردد.
ای کاش همین ماه این مساله واگذاری با صدور دستورالعملی انجام می شد و خانه ها تحویل کارکنان می شد تا از هزینه های چند صد میلیاردی سالیانه جلوگیری می شد. حتی به صورت موقت از این ماه تحویل داده شود تا در نهایت مراحل اداری تا پایان سال انجام شود برا تحویل دایم.
خداییش بهترین تصمیم دولت این تصمیم است چون از نزدیک شاهد خیلی اتفاقات و صرف هزینه های غیر ضروری هستم.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست می‌فرماید
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
با واگذاری این منازل تقریبا مشکل مسکن کارکنان صنعت نفت تا حدودی حل و فصل و هزینه نگهداری و.... هم کامل از دوش دولت برداشته می شود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم N
چه اشکالی داره بفروشن ولی باید باید حضرات و عقل های کل🤔🤔🤔 اگر وجود داشته باشه پرسنل و کارکنان رو قبلش خانه دار کنند آیا تو جودتون هست اینکار پس انجام بدید اگر میدونید که نیست که نیست پس بیخیال بشید از اینکار
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند شرکت ملی حفاری ایران
مشکل اینجاست که اگر منازل را واگذار کنند باز هم یه عده مدیر و رییس سود می برند و هیچ چیزی به کارمندان عادی نخواهد رسید
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
بزرگترین خیانتی که به کارکنان صنعت نفت شد همین کار بود که از پتروشیمی ها شروع شد. و من که حدود بیست سال سابقه دارم بدون خانه ماندیم و مجبور شدیم کلی از پس انداز یک عمر کار کردن رو صرف خرید خانه کنیم.فلسفه خانه سازمانی بسیار زببا بود. کارمند بدون دغدغه مسکن سر کار می رفت و بعد از باز نشستگی معمولا از اون شهر میرفتن و خونه به نفر بعد واگذار میشد. گند زدید به همه چی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
این محمد آقا و امسال او متاسفانه اطلاعی از تاریخچه منازل سازمانی نفت که شاید قدمتی صد ساله دارند،نداشته و همانند افراد غیر کارشناسی که این تصمیم را گرفته اند فکر می کنند.من خود که بالغ بر ۵۸ سال سن دارم در همین منازل کارگری در آبادان متولد شده ام پدرم در پالایشگاه آبادان مشغول بود و پس از سالها که در همین منازل زندگی و بازنشسته شد این منازل بوده و به دیگری که بعد از او استخدام شد سپرده می شد و به همین منوال دست به دست شده تا حالا،حال اگر به فروش برسد کارکنان بعدی با این مشکلات و بالا بودن اجاره و قیمت چه باید کنند؟
بسی جای تاسف است که دولت بخاطر لجاجت ،قطع ارتباط با دیگران و بی تدبیری کامل، بودجه کشور را از این محل و فروش مستقلاتی که سالیان سال کارکنان از آن استفاده می کرده اند بخواهد تامین کند.
خدا به دادمون برسه که آخرش چه خواهد شد؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید کارمند وزارت نفت
متاسفانه اشخاصی همچون محمد و کارشناس بی کفایت که اطلاع از هیچی نداره در مورد منابعی صحبت می کنند که سالیان زیادی است کارکنان نفت در دوره های مختلف از آن بهره برده اند،من خود کارمند وزارت نفت در تهران هستم که در همین منازل متولد و تا بازنشستگی پدر خدابیامرزم در آن زندگی کرده ام بیش از یکصد سال است که این ساختمان ها هر کدام به چندین نسل خدمت کرده و هنوز نیز در حال خدمت رسانی است بخصوص در این شرایط که مردم از لحاظ اقتصادی کمر خم کرده اند من از آقا محمد سوال می کنم که آیا کارمند یا کارگران نفت ارزش این را ندارند که بابت زحماتی که در این شرکت می کشند کمترین آسایش را از نظر مسکن داشته باشند؟ این همه دارایی کشور که تا حالا بفروش رفت چه شد که حالا به فروش این منازل برسد بی کفایتی و بی تدبیری آقایان ادامه دارد و ترس از زمانی است که به خاک فروشی برسند و از آن طریق به جلو بروند. وای بر ما که چه بر سر این خاک و کشور آوردیم!!
feedback
Romania
باسلام.
در ظاهر و کوتاه مدت طرح خوبی هست ولی در دراز مدت بسیار مضر و وحشتناک خطر ناک هست‌ . تصور کنید کارمندی را که مدتهای طولانی بالغ بر بالای ۱۰ تا ۲۰ سال در خانه سازمانی بوده و از تمامی مزایای مربوطه استفاده کرده و تمامی حقوق خود را ذخیره کرده و با آن ملک و منزل خریده الان منزل سازمانی نیز به وی واگذار شود . از طرف دیگر کارمندان در صف انتظار نیز از این مزیت بی بهره خواهند شد. حتی اگر قرار ه واگذار شود باید به کارمندان فاقد مسکن شخصی و بی بهره از اقامت در خانه سازمانی واگذار شود. اگرچه در اصل واگذاری کاری بسیار کوته بینانه هست به ویژه در مناطق جنوب .
feedback
Iran, Islamic Republic of
جانباز جنگ تحمیلی
واقعا شرم آور است .
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالرضا رضایی
بزرگترین اشتباه دولت این است که اموال خودرا به حراج گذاشته باید فکر اینده کشور را بکنیم همه چیز را حراج نکنیم،،
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد جواد فتحی مناطق نفت خیز جنوب
با سلام در شرکت نفت گاز آغاجاری و شهر میانکوه منازلی با عمر بالای 70سال وجود دارد که رها شدند و هرگونه زلزله کوچک فاجعه انسانی به بار می آورد و هزینه امنیت جلوگیری از سرقت برای شرکت هزینه بر است اینها به کارکنانی که حداقل 10سال از بازنشستگی باقیمانده بفروش رسد
feedback
Iran, Islamic Republic of
آزاد
منازل شرکت نفت در مناطق نفتخیز جنوب اکثرا ویرانه هستند و روزانه میلیاردها تومان هزینه جهت تعمیر و نگهداری آنها میشود و درکنار آن مبالغ زیادی حیف و میل و تعداد زیادی نیروی انسانی را به خود مشغول کرده که در بعضی از مناطق تعداد نیروهای مستغلات بیشتر از بقیه کارکنان میباشد؛لذا بهتری حالت واگذاری آنها و آزاد کردن تعداد زیادی نیرو و صرفه جویی مبالغ زیادی میشود
feedback
Iran, Islamic Republic of
سید محمد موسوی
بسیار عالی است از شهرهای اراک و شیراز و شهرک های مهاجران اراک و مروارید بندرعباس شروع کنید.خانه های سازمانی بسیار زیاد دارند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
آخرین نفر
نفرین ما دائم بدرقه راه اجداد و نوادگان زنگنه است گویا آقای رئیسی هم خودشو آماده میکنه
feedback
Iran, Islamic Republic of
علیرضا
باسلام.شخص بنده ۳۲ درصنعت نفت کارکردم ولی دریغ ازاینکه یک روز درمنزل سازمانی ساکن شوم این امکانات وغیره فقط وفقط برای عده ای به نام مدیرورییس واعوان وانصارمورداستفاده قرارمی گیردلااقل خداکند به عدالت واگذارنمایندوکارکنان جزءنیز ازاین موهبت بهره مند شوندالتماس عدالت
feedback
Iran, Islamic Republic of
Key
چرا فقط نفت پس بقیه چی میشود.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ج
باسلام
چرا بخشنامه فرزندان بالای ۲۳ سال در مورد دفترچه درمانی در وزارت نفت اجرا نمی‌شود.باتشکر
0