تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
در این بخش مهمترین اخبار کوتاه صنعت نفت نمایش داده شده است.
اخبار کوتاه نفت آنلاین
اخبار کوتاه نفت آنلاین
⬅️تهدید سناتور آمریکایی: ایران بیش از هر چیزی به پالایشگاه هایش اهمیت می دهد. امریکا باید در برابر هر حمله به امریکایی ها،‌ به پالایشگاه های نفت ایران و زیرساخت های نفت و گاز این کشور حمله کند!
 
⬅️ سنگ تمام حفارمردان در تعطیلات نوروز: شرکت ملی حفاری ایران از ثبت یک هزار و ۶۸ متر حفاری نفتی در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
 
⬅️مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران: برای رسیدن به هدف افزایش ۵۰ درصدی تولید نفت و گاز در کشور نیازمند سرمایه‌گذاری ۸۹ میلیارد دلاری در صنعت نفت و ۷۱ میلیارد دلاری در صنعت گاز هستیم.
 
⬅️در حالی که با اطلاعیه استانداری خوزستان کاهش ساعت کاری ادارات در ماه مبارک رمضان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد ، هیچکدام از شرکت‌های نفت ، گاز و پتروشیمی در این استان از بخشنامه استانداری خوزستان تمکین نکردند!!!!
 
⬅️معاون وزیر نفت: مصرف بنزین در کشور به ۱۴۴میلیون لیتر در روز رسید.
 
⬅️آیین دیدار نوروزی وزیر نفت، با مدیران و کارکنان صنعت نفت، ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه، هشتم فروردین ماه در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار می‌شود.
 
⬅️شرکت ملی حفاری ایران از ثبت یک هزار و ۶۸ متر حفاری نفتی در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
 
⬅️مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام : در دولت رئیسی روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت می‌فروشیم، در حالی که در دولت روحانی روزانه با نظارت آمریکایی‌ها ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروختیم.
 
⬅️با رای یک دادگاه بین‌المللی، ترکیه از دریافت نفت اقلیم کردستان خودداری کرد. در نتیجه صادرات نفت اقلیم به اسراییل متوقف گردید.
 
⬅️سازمان ملل متحد هشدار داد ابرنفتکش صافر که با بیش‌ از یک‌میلیون بشکه نفت در سواحل یمن پهلو گرفته، «هر لحظه ممکن است غرق یا منفجر شود».
https://naftonline.ir/news/28265/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سراب آرامش
پالایشگاه!؟اگر مسئولان اینجا منظورشان است که خیر،آنها هیچ چیز جز پول،خود و فرزندانشان که در کشور خودتان ساکن هستند و گرین کارت دارند مهم نیست. چیزی که مشخص است دست آمریکا هم با حضرات در یک کاسه ست بجای که خود حضرات را نشانه بگیرد و در و دیوار را می‌زند
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد جواد
آمریکا اگه میتونست غلطی کنه تا بحال کرده بود
feedback
Iran, Islamic Republic of
مسئولان مگه داریم قانون عوض شده
تازه ترين نظرات
0