تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
چرا کسی از کارکنان نفت در دولت و مجلس حمایت نمی کند؟

وقتی سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه کشور کارکنان نفت را نمی بینند!

در حالی که کارکنان نفت بیش از یک دهه در انتظار اجرای ماده ۱۰ هستند وزارت نیرو در مکاتبه ای با دولت توانست مجوز افزایش فوق العاده های ویژه را برای کارکنان خود دریافت کند.
کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
کارکنان وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت‌آنلاین ، در حالی که دولت و وزارت نفت برای اجرای ماده ۱۰ برای کارکنان نفت ده ها اما و اگر می آورند و با گذشت ۱۰ سال از تصویب ، این قانون هنوز بصورت صحیح اجرایی نشده است ، وزارت نيرو در یک اقدام قابل تقدیر به منظور حفظ و نگهداشت و همچنین ايجاد انگيزه کارکنان صنعت آب و برق، طی مکاتبه‌ای از سازمان اداری و استخدامی کشور افزايش درصدهای “فوق العاده ويژه” را درخواست نمود و در اين راستا با پيگيری موضوع و برگزاری جلسات متعدد، و تایید سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه موانع قانونی، اداری و بودجه‌ای رفع گرديد و فوق العاده ويژه کارکنان وزارت نيرو و شرکتهای تابعه(دولتی) برای مشاغل عمومی و اختصاصی به ترتيب به ميزان ۳۵ درصد و ۵۰ درصد مورد تصويب قرار گرفت.
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : چرا سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه بین کارکنان نفت و وزارت نیرو در تصویب و اجرای مصوبات تفاوت می گذارد؟ مهمترین دلیل این موضوع دفاع جانانه مدیران ارشد #وزارت_نیرو از کارکنان این وزارتخانه در دولت است. هنوز یادمان نرفته که همین یکماه پیش بود که وزیر نفت در صحن علنی مجلس برای گذر از زمستان سخت ایرانی از همه تقدیر کرد غیر از کارکنان نفت ! وقتی وزیر محترم کارکنان را در مقابل دولت و مجلس فراموش می کند و آنها را نمی بیند دیگر چه انتظاری می توان از سازمان اداری و استخدامی، برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس داشت! و باید مثل همیشه کارکنان صنعت نفت با حسرت مصوبات اجرا شده برای کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی را نظاره گر باشند.
تبعیض بین کارکنان نفت و وزارت نیرو

جواد اوجی و کارکنان نفت
https://naftonline.ir/news/28082/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
حقگو
این سازمان یک کلاه بزرگ رو سر هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم هم گذاشت ۳۰ درصد حقوق را کم کرد البته با هزار مکافات و حرف و حدیث پس از یک سال یک ۱۰ درصدی که انوهم زمان بازنشتی کم میشه اضافه کرد. یک هیات علمی توانایی مالی شرکت در کنفرانس های علمی خارجی رو نداره و حقوقی که به یک دستیار علمی در خارج میدن چند برابر این حقوقی هست که به یک هیات علمی رسمی میدن.
0