تاریخ انتشارجمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
افزایش حقوق کارمندان دولت براساس نرخ تورم

مجلس یازدهم در آخرین سال فعالیتش بفکر کارکنان دولت افتاد!؟

یکی از نمایندگان مجلس از تصویب قانونی جهت افزایش حقوق کارمندان دولت بر اساس نرخ تورم خبر داد.
افزایش حقوق کارمندان دولت | نفت آنلاین
افزایش حقوق کارمندان دولت | نفت آنلاین
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:افزایش حقوق کارکنان و کارمندان دولت باید متناسب با نرخ تورم واقعی باشد، نه تورم‌های محاوره‌ای و خارج از متن جامعه! مجلس قانون افزایش حقوق را براساس آمارهای بانک مرکزی و معیشت مردم و گرانی و تورم و... تصویب خواهد کرد.
 
⬅️ نفت آنلاین : با توجه به این خبر مجلس باید افزايش حقوق کارکنان را براساس فضاي تورمي حاکم بر بازار در نظر گیرد. بازارهايي مانند مسکن ، خودرو ، خوراک و نرخ دلار که در هر لحظه در حال تغییر هستند.چون در سال‌های قبل نرخ افزايش حقوق با اعدادي که باتورم هماهنگ نبوده افزايش پيدا کرده است. لازم به ذکر است در سال قبل نیز حقوق کارگران بر اساس تورم ۵۷ درصد افزايش داشت و حقوق کارکنان دولت ۱۰ درصد! که این موضوع انتقادات شدیدی از سوی کارکنان دولت در پی داشت.
https://naftonline.ir/news/27810/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کار همیشگی شون هست.همیشه زمان بستن بودجه و تصویب همین حرف ها رو می شنویم.بازار گرمی هست.کسی حرف اینارو باور نمیکنه دیگه مخصوصا کارمندان
feedback
Iran, Islamic Republic of
مصطفی
درود و سلام ، دروغی تکراری بیش نیست
۱۲ دی ۱۳۹۴
نهاوندیان اعلام کرد
افزايش حقوق کارکنان دولت براساس تورم

رئيس دفتر رئيس جمهور گفت: دولت افزايش حقوق کارکنان را واقعي تنظيم خواهد کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نهاونديان در خصوص افزايش حقوق کارکنان دولت هم وعده داد که دولت افزايش حقوق را بر اساس تورم واقعي تنظيم خواهد کرد و در بودجه سال آينده براي حقوق بازنشستگاني که درآمد پايين تري دارند افزايش ويژه اي در نظر گرفته شده است.
0