تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
آخرین اخبار موثق از میزان قیمت و فروش نفت ایران

تدابیر ویژه رئیسی در حوزه انرژی کارساز شد

در بخش زیر آخرین اخبار مربوط به قیمت و میزان فروش نفت ایران را ملاحظه می کنید.
نفت ایران | نفت آنلاین
نفت ایران | نفت آنلاین
1⃣دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام : یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم و پولش را هم می‌گیریم و کارمزد این فروش بسیار پایین‌تر از قبل تحریم‌هاست.
 
2⃣خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد صادرات نفت ایران با وجود تحریمهای آمریکا برای اولین بار در سه سال اخیر به بیش از یک میلیون بشکه در روز رسیده است.
 
3⃣سیگنال های مثبت مخابره شده از وین به بازار جهانی نفت سبب شد قیمت جهانی نفت از سقف هفت ساله اندکی فاصله بگیرد.‌
 
4⃣رویترز در گزارش اعلام کرده است ایران که چهارمین ذخایر بزرگ نفتی دنیا را در اختیار دارد، می‌تواند به‌محض به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای با آمریکا، به‌سرعت میلیون‌ها بشکه نفت خام صادر کرده و به پایین آوردن قیمت نفت کمک کند.
 
5⃣جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد که قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۱۴.۶ درصد رشد کرده است. همچنین در این گزارش آمده است، تولید نفت ایران ۲۱ هزار بشکه در روز در ژانویه نسبت به ماه پیش از آن رشد کرد و از ۲.۴۸۲ میلیون بشکه در روز به ۲.۵۰۳ میلیون بشکه در روز افزایش یافت.

6⃣سه شرکت بین‌المللی رهگیری جریان تجارت نفت جهان شامل Petro-Logistics، SVB International و Vortexa Analytics افزایش چشمگیر صادرات نفت ایران در ماه‌های اخیر را تایید کردند.رقم قطعی برای صادرات ایران وجود ندارد و برآوردها اغلب در محدوده وسیعی قرار می‌گیرند.
 
7⃣کارشناسان نفتی: تنها دلیل موفقیت ایران در فروش نفت در نتیجه مدیریت صحیح رئیس جمهور جهت ارتباط با همسایگان و ارتباطات بین المللی و تدابیر ویژه ایشان در حوزه انرژی است.
https://naftonline.ir/news/26157/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0