تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
بخشنامه های کرونایی رعایت نمی شوند!

وضعیت کرونایی در سرزمین نفت خوب نیست

در حالی وضعیت کرونایی در استان های نفتخیز کشور به بدترین روزهای خود از زمان شروع شیوع کرونا رسیده است که از شرکت های نفتی نیز خبر می رسد بخشنامه های کرونایی رعایت نمی شوند.
کارکنان نفت و ویروس منحوس کرونا | نفت آنلاین
کارکنان نفت و ویروس منحوس کرونا | نفت آنلاین
نفت آنلاین | خبر امروز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: با توجه به وضعیت بحرانی فعلی و نیاز به مداخله جدی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، درخواست اعمال محدودیت و قرنطینه دو هفته‌ای ارائه شده است.
 
🗣🗣 پ‌ن: در حالی که وضعیت کرونایی در استان های جنوبی کشور بالاخص خوزستان و بوشهر بشدت بحرانی شده و جای خالی در بیمارستان ها نیست ، از این دو استان نفت و گاز خیز خبر می رسد روسا و مدیران متاسفانه بخشنامه های کرونایی را رعایت نمی کنند!!
 
بعنوان نمونه در بسیاری از شرکت های نفت دیده شده مدیر یا مسئول یک واحد بخشنامه های دورکاری و کاهش نیرو را رعایت نمی کند!!! نکته عجیب تر آنکه مدیران و روسا خود در اتاق های تک نفره در شرکت ها ساکن هستن و نیروها در اتاق های چندین نفره و این موضوع احتمال ابتلا کارکنان به ویروس منحوس کرونا را بیشتر می کند! اما چرا بعضی مدیران و مسئولین فقط به فکر خود هستند!!! یک لحظه خود را جای پرسنل بگذارند که در اتاق های چندین نفره در حال فعالیت مي باشند!!!
 
پس همینجا از مدیران و مسئولین نفتی میخواهیم پرسنل را مانند فرزندان خود بدانند و بخشنامه های کرونایی را در شرکت ها رعایت کنند.... 
 
در خصوص واکسن کرونایی به پرسنل عملیاتی نفت نیز کار تزریق آغاز شده اما کافی نیست و بسیار روند انجام کار #کند در حال سپری شدن است و از بهداشت و درمان صنعت نفت نیز انتظار می رود روند واکسیناسیون پرسنل را با شتاب بیشتری انجام دهند.
.
 
در پایان از همه خانواده بزرگ صنعت نفت خواهشمندیم تمامی توصیه های ایمنی را بدقت رعایت کنند تا انشاله همه پرسنل و خانواده محترم آنها به سلامت از این شرایط حساس عبور کنند.
https://naftonline.ir/news/24589/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0