تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تعداد حوزه‌های امتحانی در استان مازندران از 170 به 278 حوزه امتحانی رسیده تا دانش‌آموزان در زمینه بیماری کرونا نگرانی نداشته باشند.
امتحانات دانش آموزان در استان مازندران | نفت آنلاین
امتحانات دانش آموزان در استان مازندران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، علیرضا سعدی‌پور امروز اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه به‌صورت همزمان همه مدارس سطح استان در مقاطع مختلف ابتدایی تا متوسطه دایر شد که حضور معلمان و مدیران مدارس برابر برنامه هفتگی اجباری و حضور دانش‌آموزان اختیاری و داوطلبانه است.

وی با بیان اینکه پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم امتحانات به صورت غیرحضوری خواهد بود و آزمونی برگزار نخواهد شد، اضافه کرد: امتحانات پایه نهم به‌دلیل هدایت تحصیلی و امتحانات پایه دوازدهم به‌دلیل امتحانات نهایی به‌صورت حضوری بوده و امتحانات پایه دوازدهم در تمامی رشته‌ها از ۱۷ خرداد آغاز شده و تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات لازم در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری گذاری اجتماعی برای امتحانات دانش‌آموزان اندیشیده شده است، افزود: هماهنگی لازم با ستاد مقابله با کرونای استان و شهرستان‌ها صورت گرفت و نسبت به ضدعفونی حوزه‌های امتحانات نهایی اقدام شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه تعداد حوزه‌های امتحانی در استان مازندران از 170 به 278 حوزه امتحانی رسیده تا دانش‌آموزان در زمینه بیماری کرونا نگرانی نداشته باشند، تصریح کرد: تمامی تلاش بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی است تا خانواده‌ها نیز نگران نباشند.

سعدی‌پور با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان حتما با ماسک و دستکش سر جلسه امتحان حاضر شوند، یادآور شد: در دوره ابتدایی امتحانی نخواهیم داشت و آزمون نمی‌شود و ملاک ارزشیابی، توصیفی خواهد بود.
https://naftonline.ir/news/21042/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0