تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، به صورت مستمر به شرکت‌های دولتی متولی این حوزه ها کمک های مالی می‌نماید و این کمک‌ها متناسب با پیشرفت کار، به سازمان‌های مسئول تعلق می‌گیرد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، محمد خانچی مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی اظهار داشت: پروژه آبرسانی به غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در دست اجرا بوده‌است و مناطق نفت خیز جنوب در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به تامین بخشی از اعتبار این پروژه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال را بر عهده گرفت، که به تعهد خود در زمان مقرر عمل کرده است.

خانچی گفت: هرچند این شرکت وظیفه خطیر و ملی تولید پایدار سوخت و انرژی کشور را برعهده دارد و مطابق قانون  مجاز به اجرای مستقیم پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و نظایر آن نمی باشد، اما در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، به صورت مستمر به دستگاه های متولی این حوزه ها کمک های مالی می‌نماید و این کمک‌ها متناسب با پیشرفت کار، به سازمان‌های مسئول تعلق می‌گیرد.

در خصوص پروژه آبرسانی به غیزانیه نیز این شرکت در چند مرحله، کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی مورد درخواست را به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان، در زمان مقرر تخصیص داده است.

خانچی افزود: این شرکت، افزون بر کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی به اجرای این طرح، جهت كاهش مشكلات مردم از سال ۹۴ تا کنون، توسط ۶ دستگاه تانكر آب رسانی، به یاری مردم منطقه شتافته است.

وی تاکید کرد: قطعاً استحقاق مردم شریف این منطقه بیش از این است و امید است که با پیگیری های مقامات مسئول و کمک‌های موثری که صنعت نفت و برخی سازمان‌های دیگر نموده اند اجرای این پروژه هر چه سریعتر به سامان برسد.
https://naftonline.ir/news/21028/
منبع : سایت مناطق نفتخیز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0