تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

22 دستگاه حفاری NIDC در حال جابجایی می باشند

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران : در زمان حاضر 22 دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور به ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال جابجایی می باشد.
مهندس بابک زنگنه | شرکت ملی حفاری ایران
مهندس بابک زنگنه | شرکت ملی حفاری ایران
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران  مهندس بابک زنگنه گفت:  از این چاه ها  12 حلقه توسعه ای/ توصیفی و 11 حلقه تعمیری، تکمیلی بوده است. 

وی افزود: 19 حلقه از مجموع این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه حفاری تکمیل و در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت. 

زنگنه با این توضیح که در این مدت 59 دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی و دریایی شرکت در مدار عملیات قرار داشته است، اظهار کرد: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در دو ماه نخست سال جاری 17 هزار و 297 متر بوده است. 

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران تعداد دکل های خشکی و دریایی ناوگان شرکت را بیش از 70 دستگاه عنوان کرد و گفت: در زمان حاضر  22 دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور به ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال جابجایی می باشد.
 
وی افزود: این دکل ها قرار است برای حفاری 9 حلقه چاه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و 12 حلقه تعمیری به کار گیری شود.
https://naftonline.ir/news/21024/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0