کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

22 دستگاه حفاری NIDC در حال جابجایی می باشند

6 خرداد 1399 ساعت 17:10

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران : در زمان حاضر 22 دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور به ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال جابجایی می باشد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران  مهندس بابک زنگنه گفت:  از این چاه ها  12 حلقه توسعه ای/ توصیفی و 11 حلقه تعمیری، تکمیلی بوده است. 

وی افزود: 19 حلقه از مجموع این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه حفاری تکمیل و در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت. 

زنگنه با این توضیح که در این مدت 59 دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی و دریایی شرکت در مدار عملیات قرار داشته است، اظهار کرد: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در دو ماه نخست سال جاری 17 هزار و 297 متر بوده است. 

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران تعداد دکل های خشکی و دریایی ناوگان شرکت را بیش از 70 دستگاه عنوان کرد و گفت: در زمان حاضر  22 دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور به ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حال جابجایی می باشد.
 
وی افزود: این دکل ها قرار است برای حفاری 9 حلقه چاه توسعه ای، یک حلقه توصیفی و 12 حلقه تعمیری به کار گیری شود.


کد مطلب: 21024

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21024/22-دستگاه-حفاری-nidc-حال-جابجایی-می-باشند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir