تاریخ انتشارجمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
رییس HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ضدعفونی و گندزدایی بیش از 30 محله و منطقه در شهر مسجدسلیمان توسط تیم های این شرکت خبر داد .
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس سهراب ترکیان در تکمیل این خبر اظهار داشت : از روز نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در ایران با تأکید مدیرعامل محترم شرکت تیم های ضدعفونی و گندزدایی بمنظور مقابله با این ویروس و ضدعفونی کردن اماکن و ساختمان های اداری ، تأسیسات صنعتی و غیرصنعتی این شرکت تشکیل شد . 

وی افزود : همچنین در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارائه خدمات عام المنفعه از روزهای نخست تاکنون و بطور مستمر و برنامه اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران شهرستان محلات و مناطق مختلف شهر توسط تیم های این شرکت ضدعفونی و گندزدایی می شوند . 

وی تصریح کرد : اکیپ متشکله از نیروهای اداره H.S.E ومدیریت خدمات نیز در یک برنامه ی مدون و مستمر تاکنون نسبت به ضدعفونی سازی و گندزدایی 30 محله و منطقه شامل  خواجه آباد – بی بیان – نمره هشت – خیابان آزادی – باغ ملی – نفتون – هشت بنگله – کلگه – کوی 22 بهمن – سی برنج – باشگاه مرکزی – چهاربیشه – نفتک- مال دولت – ریل وی – کولرشاپ و پشت برج اقدام نموده اند .

ترکیان افزود : در این عملیات با تبدیل کاربری یک دستگاه کامیون به خودروی مه پاش مجهز به مخزن 4000 لیتری فایبرگلاس،توربین بادی و قدرت مه پاش نمودن محلول های ضدعفونی کننده تا شعاع 8 متری در سه طرف کناری و 3 متر ارتفاع جهت اجرای عملیات ضدعفونی کردن در خیابان های با عرض مناسب – تجهیز یک دستگاه خودروی بنز یونیماگ آفرود با مخزن 1500 لیتری و ژنراتور و کارواش با قابلیت عبور از مسیرهای فرعی و کم عرض – یک دستگاه خودروی 2 کابین و بکارگیری 15 دستگاه مه پاش دستی با 15 نفر نیروی پیاده صورت می گیرد . 

وی اظهار داشت :  هدف این تیم و مجموعه ی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مشارکت مجدانه در تأمین امنیت بهداشتی و سلامت کلیه ی آحاد جامعه در مقابله با این ویروس منحوس می باشد .








https://naftonline.ir/news/20460/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0