تاریخ انتشارسه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
با حضور اعضای کمیته پیشگیری از بیماری کرونا و همراهی مدیر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، در روز دوم فروردین در کمپ اقامتی کرنج/پارسی، تصمیمات و تدابیر لازم جهت پایش و بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی کارکنان اقماری اتخاذ گردید.
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت در این رابطه توضیح داد: با توجه به اینکه کارکنان اقماری، از استان های مختلف در کمپ اقامتی حضور می یابند، این بازدید با هدف پیگیری و پایش بهداشتی کمپ، رستوران و درمانگاه انجام شد.

شکیبا کیا بیان کرد: در همین راستا جهت آگاه سازی کارکنان  اقماری در بدو ورود به کمپ اقامتی پارسی، پیامکی با مضمون الزامات بهداشتی برای کلیه کارکنان اقماری ارسال گردید.

 وی در ادامه بیان کرد: تمامی کارکنانی که از استان های دیگر و نیز شهرستان های استان خوزستان در کمپ پارسی حضور  می یابند در بدو ورود، با نظارت همکاران حراست و درمانگاه، تحت پایش بیماریهای تنفسی(کرونا) قرار گیرند و در صورت مشاهده موارد خاص، همکاران به مراکز درمانی بیمارستانی معرفی می شوند.

 شکیبا کیا افزود: ضدعفونی کردن محوطه کمپ و اتاق ها به صورت ویژه زیر نظر نیروهای خدمات و همچنین نظارت ویژه بر رستوران کمپ اقامتی با نظارت اداره خدمات اداری/ اجتماعی، پایش بهداشتی روزانه کارکنان رستوران از طریق درمانگاه مستقر در کمپ نیز از دیگر اقداماتی بود که از زمان  شیوع این ویروس اجرا و در این بازدید مقرر گردید تا پایان بحران ادامه داشته باشد.

  رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در پایان گفت: مجموعه دستورالعمل ها، قوانین و راهنمایی هایی که به همکاران در سطوح مختلف ارائه گردید، در صورتی مثمر ثمر خواهد بود که فرهنگ سازی خوبی از جانب همکاران پرتلاش و زحمتکش شرکت انجام پذیرد و همه همکاران بهداشت فردی را رعایت کنند.
 
https://naftonline.ir/news/20448/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0