تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
ویژه کارکنان قراردادی و پیمانکاری نفت

برگزاری جلسه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال 1399

در حالی که چند ساعت به شروع دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای عالی کار با موضوع تعیین حقوق و دستمزد کارگران باقی مانده ، نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارگری صبح امروز در کمیته ای گرد هم می‌آیند تا اختلافات را برای تعیین میزان حقوق این قشر زحمتکش به حداقل برسانند .
ویژه کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
ویژه کارکنان قراردادی مدت موقت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین  به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلسه تعیین حقوق و دستمزد کارگران امروز با حضور شریعتمداری برگزار می‌شود.

در حالی که چند ساعتی به شروع دویست و هشتاد و نهمین جلسه  شورای عالی کار با موضوع تعیین حقوق و دستمزد کارگران باقی مانده ، نمایندگان تشکل های کارگری و کارگری صبح امروز به ریاست شاکرمی،معاون روابط کار در کمیته ای گرد هم می‌آیند تا اختلافات را برای تعیین میزان حقوق این قشر زحمتکش به حداقل برسانند .

انتظار می‌رود در جلسه بعدازظهر که ساعت 14 با حضور شریعتمداری، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در محل وزارتخانه برگزار می‌شود توافق نهایی حاصل شود.

محمد شریعتمداری  وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست شورای عالی کار اعلام کرد: نسبت تورم سال 98 و تورم انتظاری ملاک‌های تعیین دستمزد کارگران است.

به گفته وی، حداقل سبد معیشت یک خانواده کارگری که قبلا مورد تصویب قرار گرفته بود، به عنوان یکی از مبانی مورد تاکید قرار گرفت که به نظر نمایندگان کارگری مبلغ پایینی است.

پ ن : با توجه به اینکه دستمزد 99 کارکنان قراردادی مدت موقت و پیمانکاری صنعت نفت بصورت قانون کار است این جلسه اهمیت ویژه برای این دسته از کارکنان دارد.
https://naftonline.ir/news/20411/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0