تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
پیکر شهید عباس‌نژاد تشییع شد

تشییع یکی از شهدای سقوط بویینگ 737 در اهواز

پیکر شهید مجتبی عباس نژاد از شهدای هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین، صبح روز یکشنبه با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، دانشجویان و مردم شهیدپرور اهواز در بهشت شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد.
پیکر شهید عباس‌نژاد از شهدای سانحه هوایی در اهواز تشییع شد
پیکر شهید عباس‌نژاد از شهدای سانحه هوایی در اهواز تشییع شد
به گزارش نفت آنلاین ؛  زنده یاد عباس نژاد متولد سال ۱۳۷۲ و از دانشجویان ورودی ۱۳۹۰ در رشته کارشناسی برق دانشگاه شهید چمران اهواز و دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق دانشگاه تهران بود. زنده یاد عباس نژاد در مقطع دکتری و در رشته الکترونیک دیجیتال دانشگاه تورنتو کانادا تحصیل می کرد. مرحوم عباس نژاد دستیار آموزشی دانشگاه تورنتو بود و برای دیدن خانواده خود به اهواز سفر کرده بود.

عباس نژاد یکی از مسافران این پرواز بود که در این سانحه هوایی جان خود را از دست داد .مجتبی دقایقی قبل از شروع پرواز توییتی را منتشر و با حالت طنز از دوستانش حلالیت خواسته بود. این توییت در ساعات اولیه سقوط هواپیما بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

همچنین تعدادی از کشته شدگان این سانحه هوایی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی بودند.

 پیش از این نیز در روز جمعه پیکرهای شهیدان شاهرخ اقبالی ، همسرش مریم آقامیری و دخترشان شهزاد اقبالی که آنان نیز در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند ،بر دستان مردم شریف اهواز تشییع و در بهشت شهدای این شهرستان به خاک سپرده شدند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفته‌است.
https://naftonline.ir/news/19933/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0