تاریخ انتشارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
استانبول یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیا و یکی از جذاب‌ترین آنهاست. این شهر که از شهرهای مهم ترکیه است قلب اقتصادی و فرهنگی ترکیه است و انواع آثار و جاذبه‌های گردشگری در آن موجود است.
تور لحظه آخری
تور لحظه آخری
استانبول یکی از پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیا و یکی از جذاب‌ترین آنهاست. این شهر که از شهرهای مهم ترکیه است قلب اقتصادی و فرهنگی ترکیه است و انواع آثار و جاذبه‌های گردشگری در آن موجود است.

بیش از 1500 سال استانبول پایتخت امپراطوری روم، بیزانس و عثمانی بود و مکانی بسیار جالب برای گردشگری است. علاوه بر آن استانبول تنها شهر جهان است که در دو قاره ساخته شده است؛ بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی در قاره اروپا است به همین این شهر از زیبایی طبیعی فراوانی برخوردار است.

سرنوشت استانبول با موقعیت حیاتی استراتژیک و زیبایی طبیعی دلربا آن گره خورده است. بیش از 1500 سال پایتخت سه امپراتوری بود: روم ، بیزانس و امپراتوری عثمانی. بنابراین  شهر استانبول با بناهای باشکوه زیبایی تزیین شده و به کلانشهری تبدیل شد که فرهنگ‌ها ، ملل و ادیان متنوعی را در هم می‌آمیختند. آن فرهنگ‌ها، ملل و مذاهب، بخش‌های کوچکی هستند که جذابیت‌های استانبول را تشکیل می‌دهند.
 
 

جاذبه‌های گردشگری استانبول

این تنوع بی پایان استانبول است که بازدیدکنندگان آن را مجذوب خود می‌کند. موزه ها، کلیساها، کاخ‌ها، مساجد بزرگ، بازارها و اماکن زیبایی طبیعی بی شماری در استانبول قرار دارد. با آرامش می‌توانید در سواحل آن قدم بزنید و هنگام غروب آفتاب به فانوس دریایی که نور آن در اقیانوس منعکس شده چشم بدوزید و از این آرمش وافر لذت بببرید و با دیدن این زیبایی‌ها خواهید فهمید که چرا قرن‌ها پیش شهرک نشینان تصمیم به ساختن شهری در این مکان جالب توجه کردند. در چنین مواقعی می‌توانید دریابید که چرا استانبول واقعاً یکی از باشکوه‌ترین شهرهای جهان است. استانبول پیشرفته‌ترین و بزرگترین شهر ترکیه است. آخرین کشف‌ها نشان می‌دهد که تاریخ سکونت انسان در آنجا به حدود 400000 سال بر می‌گردد. حال می‌توانید دریابید که چرا سفر با تور به استانبول می‌تواند یکی از جذابترین سفرها باشد.
 
علاوه بر مراکز دیدنی ترکیه، مراکز گردشگری آن نیز بسیار منحصر به فرد است و این کشور را تبدیل به محل محبوبی برای ایرانی‌ها کرده است. از دلایل دیگر محبوب بودن این تور برای ایرانی‌ها این است که سفر به استانبول احتیاج به ویزا ندارد و علاوه بر آن تقریبا هزینه مناسبی دارد. یکی از مزیت‌های تور استانبول این است که از ایران پروازهای مختلفی به این شهر انجام می‌شود و هر روز دارای پرواز دارد.

 

تور استانبول

به همین دلایل آژانس‌های مسافربری توریستی هرساله تعداد زیادی از تور استانبول را برگزار می‌کنند. تور استانبول نوروز 99 یکی از پردرخواست‌ترین تورهایی است که مردم زیادی از آن استقبال کرده‌اند و به رزرو آن پرداخته‌اند.

تورهای فروردین 99 استانبول از طریق آژانس‌های مختلفی برگزار می‌شود اما باید توجه داشته باشید تا بهترین و معتبرترین آن را رزرو کنید. برای اطلاع از قیمت تور استانبول می‌توانید سایت‌های مختلفی را با هم مقایسه کنید و علاوه بر آن به مقایسه خدمات نیز بپردازید اما باید توجه داشته باشید که آژانس‌های زیادی مجری اعزام تور به استانبول هستند و ممکن است در این راه سوءاستفاده هم به وجو بیاید.
تور استانبول حاوی خدمات مختلفی است که قبل از رزرو تور باید آن را شناسایی کنید.

این خدمات شامل: بلیط/ هتل/ بیمه/ ترانسفر/ تور لیدر/ خدمات صبحانه و رستوران/ انتخاب هتل و پرواز مورد نظر/ گشت و گذار شهری

با توجه به مواردی که گفته شد، هتل مورد نظر در استانبول را خودتان می‌توانید مشخص کنید اما در این زمینه باید اطلاعاتی داشته باشید. برای اینکه بتوانید از جاذبه‌های مختلف گردشگری استانبول دیدن کنید باید هتلی را که در مکانی مناسب است انتخاب کنید. جاذبه‌های گردشگری استانبول شامل: مسجد آبی ، کاخ توپ ‌قاپی و ایا صوفیه بسیار مشهور هستند و حتما باید از آنها بازدید کنید. حال با توجه به نکات گفته شده، شما زمانی که بخواهید تور استانبول با قیمت مناسب را بیابید بی‌شک یکی از انتخاب‌هایتان تورهای لحظه آخری خواهد بود.
 

تور لحظه آخری چیست؟

همانگونه که از اسم این تور مشخص است، تور لحظه آخری توری است که در آن آژانس‌های هواپیمایی در روزهای آخر تخفیفاتی را برای مشتریان قائل می‌شوند چرا که صندلی‌های هواپیما پر نشده است و یا مسائل دیگری به وجود آمده است که موجب تخفیف 10 تا 15 درصدی در قیمت بلیط می‌شود. اگر شما تمایل به خرید تور لحظه آخری استانبول هستید باید هر لحظه مترصد بود و سایت‌های فروش را بررسی کنید چرا که در روزهای آخر و نزدیک به پرواز این قیمت‌ها مدام تغییر می‌کند.
بهترین زمان سفر به استانبول
 


تورهای فروردین 99 استانبول


اکنون که دانش کافی در مورد تور لحظه آخری را به دست آوردید، ممکن است مانند بسیاری از ایرانیان دیگر علاقه به سفر استانبول در نوروز داشته باشید. اگر می‌خواهید از تور استانبول نوروز 99 استفاده کنید باید نکاتی را رعایت کنید. اگر شما با خانواده می‌خواهید به استانبول سفر کنید، ریسک تور لحظه آخری زیاد است چرا که ممکن است صندلی به تعداد خانواده‌تان پیدا نکنید. اما اگر این سفر شخصی یا نهایتا دو نفری است، می‌توانید روی تور لحظه آخری استانبول حساب باز کنید اما باید هر روز سایت‌های ارائه تور را چک کنید تا بتوانید کمترین قیمت و بهترین خدمات را بیابید.
 

خرید اینترنتی تورهای تور استانبول نوروز 99


شما با خرید اینترنتی تورهای تور استانبول نوروز 99 دیگر لازم نیست به طور مدام و به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی بروید و قیمت‌ها و خدمات را چک کنید. بلکه به راحتی می‌توانید فقط با چک کردن مداوم صفحه مورد نظر خودتان که از آن می‌خواهید به خرید تور استانبول بپردازید، سریع تور را رزرو کرده و آماده سفر شوید.

نکته‌ای  که در تورهای لحظه آخری باید مد نظر داشته باشید این است که اگرچه که قیمت تور بسیار پایین‌تر از قیمت اصلی برای شما محاسبه می‌شود و گاهی دیده شده تا 20 درصد تخفیف هم وجود داشته است، اما سرعت در رزرو این تورها بسیار مهم است چراکه بعد از تخفیف خوردن افراد زیادی برای خرید این تور به سایت سر می‌زنند و ممکن است شما به تعداد مورد نظر خودتان نتوانید بلیط رزرو کنید.

چه نکته‌هایی را برای رزرو هتل در استانبول باید رعایت کرد
در نتیجه به یاد داشته باشید حتما برای رزرو تورهای فروردین 99 استانبول سرعت عمل لازم را داشته باشید. علاوه بر این چمدان سفرتان باید کاملا آماده باشد چرا که تورهای لحظه آخری حتی ممکن است فردای روزی که تصمیم به رزرو تور می‌کنید باشد. پس همیشه باید آماده سفر باشید.
 
https://naftonline.ir/news/19925/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0