تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
رئیس هیئت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌‌ای به رئیس دفتر رئیس‌جمهور، خواستار ممانعت از صدور حکم رئیس سازمان نظان مهندسی شد.
احمد توکلی نامه نوشت
احمد توکلی نامه نوشت
 احمد توکلی رئیس هیئت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، خواستار ممانعت از صدور حکم رئیس جدید سازمان نظام مهندسی کشور، پیش از رسیدگی  دیده‌بان شفافیت و عدالت شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکتر واعظی
 رئیس محترم دفتر رئیس‌جمهور


سلام علیکم

طبق بررسی‌های به‌عمل آمده انتخابات دوره هشتم شورای مرکزی نظام مهندسی در تاریخ 98/4/26 با صحت و سلامت به انجام رسید و وفق مقررات قانونی 66 نفر حائز اکثریت آراء به وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند.

با انجام بررسی‌های لازم و ذی‌صلاح استعلام از برخی مراجع و تحت نظر وزیر نسبت به انتخاب 25 عضو اصلی و 7 نفر علی‌البدل اقدام و احکام مربوط توسط وزیر راه و شهرسازی صادر می‌گردد و اسامی در سایت رسمی وزارت‌خانه قرار می‌گیرد، پس از آن آقای مهندس خرم وزیر دولت آقای خاتمی و از اعضای انجمن به کمک وزیر دیگری از همان دوران با کسب نظر برخی سیاسیون ذی‌نفوذ وارد عمل شده و به ثبت اطلاعات دقیق پس از تماس با یکی از مقامات ارشد دولت دستور تغییر لیست براساس نظرات خاص داده می‌شود. سرانجام در تاریخ  98/9/4 منتخبین جدید معرفی و براساس آن 16 تغییر نسبت به لیست رسمی منتشره قبلی صادر شده و آقای احمد خرم با کسب 24 رأی از 25 رأی حائز اکثریت آرا می‌گردد. در واقع این تخلف و کار زشت از آن جهت انجام شد که آقای خرم به مقام مطلوب برسد.

دو نفر دیگر منتسب نیز دارای مسائل اساسی بوده و صلاحیت ریاست شورای مرکزی را به هیچ وجه ندارند. لذا با توجه به بدعت بسیار نامیمون که در حال رخ دادن است، پیشنهاد می‌نماید تا قبل از رسیدگی جدی به موضوع از صدور حکم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور خودداری و پرهیز گردد.

 مدارک و مستندات موضوع نزد دیده‌بان محفوظ و در صورت نیاز قابل ارائه است. پیش از آنکه نیازی برای اعلام جرم و لغو قانونی این تصمیم پیش آید، لطفاً دستور فرمایید این تبعیض زشت و توهین‌آمیز نسبت به برخی از اعضای نظام مهندسی لغو شود.
 
با احترام
احمد توکلی
رئیس هیئت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت
https://naftonline.ir/news/19907/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0