تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: آمادگی داریم با هدف محرومیت‌زدایی از تمامی ظرفیت خود برای توسعه ورزش قایقرانی در چهارمحال و بختیاری استفاده کنیم.
توسعه ورزش قایقرانی توسط سپاه
توسعه ورزش قایقرانی توسط سپاه
رئیس فدراسیون قایقرانی امروز جهت شرکت در مجمع سالیانه هیأت قایقرانی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

وی در ابتدای سفر خود به همراه مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان دیدار کرد.

در این دیدار مطالبی درخصوص آمادگی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) برای توسعه ورزش قایقرانی، ظرفیت‌های عظیم چهارمحال و بختیاری در بحث قایقرانی و... مطرح شد.

آمادگی سپاه برای توسعه ورزش قایقرانی

علی‌محمد اکبری در این دیدار گفت: آمادگی داریم با هدف محرومیت‌زدایی از تمامی ظرفیت خود برای توسعه ورزش قایقرانی در چهارمحال و بختیاری استفاده کنیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) افزود: وجود رودخانه‌های خروشان و سدهای موجود در چهارمحال و بختیاری قابلیت بسیار خوبی برای توسعه این رشته ورزشی است.



چهارمحال وبختیاری گنج بی پایان نیروی انسانی قایقرانی کشور

علیرضا سهرابیان نیز در این دیدار گفت: چهارمحال وبختیاری گنج بی پایان نیروی انسانی قایقرانی کشور است.

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: با اجرای طرح استعدادیابی در این چهارمحال و بختیاری، 62 ورزشکار نونهال و نوجوان در روستاهای اطراف رودخانه زاینده‌رود شناسایی شدند که آینده تیم ملی را تضمین می‌کنند.

ظرفیت 3 هزار کیلومتری مسیر رودخانه برای ورزش استان

حمید کریمی نیز در انتهای این نشست گفت: 3 هزار کیلومتر مسیر رودخانه و جغرافیای طبیعی چهارمحال و بختیاری یک ظرفیت عظیم ورزشی، گردشگری و اشتغال است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی می‌توان بسیاری از مشکلات فعلی فعالیت رشته قایقرانی در استان را حل کرد.
 
https://naftonline.ir/news/19905/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0