تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت در همکاری با شرکت پترو پارس در توسعه میدان نفتی فروزان و میدان گازی فرزاد در آب های خلیج فارس مشارکت می کند.
مهندس سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
مهندس سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز چهارشنبه (25 دی ماه) در این ارتباط به توانمندی این شرکت در حفاری چاه های نفتی و گازی در دریا و خشکی اشاره کرد و افزود: این شرکت در مدت چهار دهه فعالیت، حفاری و تکمیل 400  حلقه چاه نفت و گاز در آب های خلیج فارس از جمله در شش فاز طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد.

وی توافق ضمنی میان دو شرکت را یادآور و اظهار کرد: در راستای توسعه فعالیت ها و استفاده بهینه از امکانات، تجهیزات و دستگاه های حفاری و حضور فعال در میادین دریایی مدیران عامل دو شرکت موافقت نمودند که استفاده حداکثری از توان ملی حفاری در زمینه دکل های دریایی و خشکی و تمامی خدمات جانبی صورت پذیرد و در این زمینه به زودی مشارکت نامه ای امضا و مبادله گردد. 

موسوی به حضور فعال این شرکت در حفر چاه های اکتشافی، توسعه ای / توصیفی و تعمیری و تکمیلی  در دو بخش جنوبی و شمالی میدان نفتی آزادگان در غرب کارون در استان خوزستان اشاره داشت و گفت: در تبادل این مشارکت نامه همچنین همکاری و توافق میان دو شرکت در برنامه توسعه این میدان نیز مطرح و جنبه اجرایی به خود خواهد گرفت.

شرکت ملی حفاری ایران علاوه بر حفر و تکمیل چاه های اکتشافی میدان آزادگان که منجر به کشف این میدان شد، تاکنون بیش از 80 حلقه چاه توسعه ای و تکمیلی در بخش های جنوبی و شمالی این میدان حفاری کرده است.
https://naftonline.ir/news/19891/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0