تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
نماینده سراوان در مجلس از اینکه وزارت نفت در فصل سرد سال نسبت به تامین سوخت استان سیستان و بلوچستان بی توجه است، انتقاد کرد.
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی | نفت آنلاین
نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ محمد باسط درزاهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 23 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزارتخانه های نیرو، راه و ارتباطات گفت: در پی عدم توجه به استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل اخیر، راه های ارتباطی 500 روستا، شهر و شهرستان در دسترس نیست و بسیاری از آنها به زیر آب رفته اند.

وی از دولت خواست این موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و خسارات ناشی از سیل را جبران کند.

نماینده سراوان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و در گذشت مفتی اهل سنت و همچنین درگذشت نعیم امینی فرد نماینده ایرانشهر در مجلس که در تصادفات اخیر جاده ای جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان تنها استان کشور است که مرکز استان تنها به یک جاده رفت و برگشت غیراستاندارد دسترسی دارد. 

وی در تذکر دیگری خطاب به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت اظهار داشت: هم اکنون شهرستان های این استان با وجود دمای هوای زیر صفر درجه با مشکل تامین سوخت اعم از نفت سفید، گازوئیل و بنزین مواجه هستند و این در حالی است که مردم نقاط مرزی که با افتخار مرزداری می کنند، نباید به چنین مشکلاتی مواجه باشند.
https://naftonline.ir/news/19875/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0