تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
پس از اعلام علت سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی در ایران جمعی از هنرمندان و ورزشکاران با انتشار بیانیه یا تعلیق فعالیت ها در کانون توجهات قرار گرفتند این چهره های هنری _ورزشی اقدام خود را پاسخی به خواست مردم عنوان کردند.
انتخابات ؛ سقوط هواپیما و واکنش سلبریتی ها | نفت آنلاین
انتخابات ؛ سقوط هواپیما و واکنش سلبریتی ها | نفت آنلاین
صادق شاهوارپور || پس از اعلام علت سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی در ایران جمعی از هنرمندان و ورزشکاران با انتشار بیانیه یا تعلیق فعالیت ها در کانون توجهات قرار گرفتند این چهره های هنری _ورزشی اقدام خود را پاسخی به خواست مردم عنوان کردند.

اما کدام مردم ؟ همان ها که عامل بحران های ۶ سال گذشته را همین به اصطلاح سلبریتی ها می دانند و مدت هاست که از نمایش های مصنوعی آن ها به نام مردم رویگردان شده اند.

از سوی دیگر باز هم انتخاباتی دیگر در پیش است و قریب به اتفاق این هنرمندان مصرف انتخاباتی  دارند لذا سقوط هواپیمای بوئینگ فرصتی شد تا سلبریتی ها نفسی تازه  کنند و اعتماد افکار عمومی به خود را بازیابی نمایند.

پالس های داده شده مبنی بر استعفای سیاسی برخی چهره‌های شاخص دولت در روزهای گذشته نیز تکمیل کننده پازل انتخاباتی جریانی است که با ناکارآمدی و ناتوانی در اداره کشور وضعیت بحرانی را برای قشرهای مختلف جامعه رقم زده است.

با این تفاصیل بیانیه نویسی و تعلیق فعالیت های هنری _ ورزشی تا پایان بهمن ماه را باید محتمل بدانیم و نسبت به بهره برداری انتخاباتی از این اقدامات آگاه باشیم.
https://naftonline.ir/news/19872/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0