تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
استخدام مهندسان نفت در صنعت نفت آزاد شد

فراخوان جدید برای استخدام کارمند قراردادی در صنعت نفت

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت شاغل در پروژه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای جذب فارغ‌تحصیلان دانشگاه‌های کشور در قالب نیروی قرارداد مدت‌موقت و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اقدام با انتشار فراخوان کرده است.
اخبار استخدامی | نفت آنلاین
اخبار استخدامی | نفت آنلاین
 یکی از شرکت‌های معتبر نفتی عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت شاغل در پروژه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برای جذب فارغ‌تحصیلان دانشگاه‌های کشور در قالب نیروی قرارداد مدت‌موقت و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اقدام با انتشار فراخوان کرده است.

 بر این اساس، دانش آموختگان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مهندسی نفت (تمام گرایش ها) متالوژی، مکانیک گرایش طراحی و ساخت، حسابداری، مدیریت صنعتی، تکنولوژی و صنایع بدون تعیین شرط معدل و محدودیت سنی می توانند رزومه خود را به نشانی اینترنتی Job.hashtgerd@yahoo.com ارسال کنند.

 بنا بر اطلاعات ارائه شده دانش آموختگان منتخب پس از انجام مصاحبه حضوری و تخصصی برای فعالیت در دفتر تهران و شهرک صنعتی هشتگرد مشغول به کار خواهند شد.
 

آخرین اخبار موثق استخدامی صنعت نفت و انرژی را در استوری پیج اینستاگرام نفت آنلاین دنبال نمایید/ عضویت از طریق لینک زیر:

https://www.instagram.com/naftonline
https://naftonline.ir/news/19804/
منبع : انرژی نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مجید
خدا نگذره از این وزیر که این همه نیروی ارکان ثالث با تجربه هست دنبال نیرو یی میگردند که هیچ تجربه ای ندارد اگر نیرو لازم دارید فارغ التحصیلان دانشگاه نفت بگیرید حرفی نیست اما شما که فرا خوان میزنید بعد با پارتی نیرو میگیرید و نیروی ارکان همینطوری میمونه خدا از این وزیر نگذره
feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا واقعا استخدام میکنند یا اینم تبلیغاتیه؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
همش دروغ کلی ادم بی تجربه میرن سر کار وعلافخدا امیدوارم ازشون نگذره
0