تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از آمادگی این شرکت برای تولید پایدار و حداکثری گاز در ماه‎های سرد سال خبر داد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی | نفت آنلاین
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، حمید ایزدی با اشاره به پایان تعمیرات اساسی تاسیسات گازی و نفتی این شرکت، گفت: ۸ هزار و ۲۸۰ متر از خطوط لوله انتقال نفت، گاز و میعانات گازی مناطق پنج‌گانه عملیاتی زاگرس جنوبی تعمیر شده است.

وی با اشاره به انجام ۵ هزار و ۲۰ مورد تعمیرات اساسی روی تجهیزات فرآورشی این شرکت در مناطق پنج‌گانه عملیاتی از ابتدای امسال تا کنون، گفت: این تعمیرات روی تجهیزات فرآیندی مراکز جمع‌آوری گاز، تاسیسات نفتی، شیرآلات، مخازن، پمپ‌ها، ادوات ابزار دقیق، توربین‌ها، چندراهه‌ها و ... انجام شده است.

ایزدی اظهار کرد: تعمیرات اساسی امسال این شرکت با صرف ۱۴۸ هزار و ۸۴۳ نفر ساعت کار بی‌وقفه در شرایط کاملا ایمن و بدون حادثه انجام شده است. همچنین از ابتدای امسال تا کنون ۴۴۵ مورد انواع عملیات‌های اسیدکاری، مشبک‌کاری، انواع آزمایش‌های درون‌چاهی و تزریق دوره‌ای مواد ضدخوردگی با هدف آمادگی تولید در قالب برنامه‌های نگهداشت و افزایش تولید سالانه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به اینکه این شرکت بالغ بر ۲۵ درصد از گاز مصرفی کشور را استحصال و به مبادی مصرف ارسال می‌کند، گفت: با مجموع اقدام‌های انجام‌شده، این شرکت برای تامین سوخت زمستانی در آمادگی کامل به سر می‌برد.
https://naftonline.ir/news/19325/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0