تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
با بازداشت یکی از مدیران شرکت نفت و گاز پارس طی روزهای گذشته، پرونده عجیبی در حوزه اخاذی و فساد در این شرکت باز شده است.
دستگیری یکی از مدیران شرکت نفت و گاز پارس | نفت آنلاین
دستگیری یکی از مدیران شرکت نفت و گاز پارس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از میزنفت ؛ یکی از مدیران شرکت نفت و گاز پارس که در حوزه اجاره و به‌کارگیری شناورهای دریایی نقش مهمی بر عهده داشته، طی سال‌های گذشته توانسته است مبالغ هنگفتی را از محل پورسانت‌های دریافتی از مالکان شناورها به جیب بزند.

وی که پیش‌تر در شرکت نفت فلات قاره مسئولیت اجاره شناورها را بر عهده داشته، به اتهام دریافت رشوه و تحصیل اموال نامشروع به دستگاه قضا معرفی‌شده است. این مدیر نفتی که هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، از مدتی قبل زیر نظر یکی از نهادهای امنیتی – نظارتی قرار گرفت و پس از اثبات فساد وی، روانه بازداشتگاه  شده است.

برابر اعلام تعدادی از پیمانکاران در صورت عدم تمکین ایشان به درخواست های نامتعارف مشارالیه، شناورِ پیمانکاران به دلایل واهی از سرویس خارج و خسارت جبران ناپذیری متحمل ایشان می شد.

ایشان پورسانت‌های دریافتی خود را به‌حساب نزدیکان خود واریز و در تحقیقات اولیه به دریافت رشوه به صورت ارزی،کارت اعتباری، سکه و ...  اعتراف کرده است.

برابر اطلاعات واصله بررسی نهادِ امنیتی -نظارتی و تظلّم خواهی تعدادی از پیمانکاران  ابعاد بیشتری از این پرونده را آشکار کرده است.
https://naftonline.ir/news/19071/
منبع : میزنفت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United States
ناخدا
البته ایشان در شرکت نفت فلات قاره ، مدیر اجاره شناورها نبودند و رئیس عملیات دریایی منطقه بهرگان بودند .
feedback
Iran, Islamic Republic of
کیم
کامران م. ::: ایشون در عملیات دریایی همه کاره بود. البته باعث بی صاحب بودن این اداره هم شده بود! چون ایشون توی تهران فرمان می داد ولی عملیات دریای در منطقه عملیاتی بود... یک وضعیتی شده بود امیدوارم حامیان ایشان هم تحت تعقیب قرار گیرند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
نهادهای نظارتی باید مدیران متخلف را مورد بررسی قرار دهند
feedback
Iran, Islamic Republic of
احسانی
این فرد شرکت های متعددی را به نام اقوام خود در خارج از کشور ثبت کرده و در قالب قراردادهای مشاوره مبالغ زیادی را از پیمانکاران اخذ کرده است.
نهادهای نظارتی گلوگاه فساد شناوری را گرفتند
feedback
Iran, Islamic Republic of
رجبی
فساد مالی این فرد برای همه معلوم بود ولی متاسفانه هیچ کس جرئت برخورد با این مدیر فاسد نفتی را نداشت.
این مدیر فاسد در تمام قراردادهای مرتبط حق دلالی خود را به زور دریافت می کرد.
از سایت شما بابت انعکاس اخبار فساد زدا واقعا ممنونم
feedback
Iran, Islamic Republic of
این آقا طی 5 سال اخیر بیش از 40 سفر خارجی شخصی داشته است که دلیل آن فقط و فقط باجگیری و اخاذی از شرکت های خارجی است . تمامی پروازهای ایشان بیزینس کلاس و حتی هتل ها هم با هزینه شرکت ها بوده است. از نهاد های نظارتی خواهشمندم پیگیری بفرمایند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسینی ازاهواز
سلام چرا ارتقا سمت ومدرک تحصیلی برای ایثار گران را وزارت نفت اعمال نمی کند
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین
ماشاالله به این سیستم مدیریت
0