تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
نظر وزیر نفت درباره احتمال افزایش قیمت بنزین

زنگنه : احتمال افزایش قیمت بنزین وجود دارد

وزیر نفت درباره احتمال سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین در لایحه بودجه سال جاری گفت: هر چیزی در این حوزه ممکن است.
بیژن نامدار زنگنه | نفت آنلاین
بیژن نامدار زنگنه | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ بیژن زنگنه امروز در حاشیه پنجمین کنگره نفت و نیرو در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت توسعه لایه‌های نفتی، اظهار کرد: برای توسعه این پروژه مذاکراتی شده که بیش‌تر با شرکت‌های ایرانی بوده اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.  

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص کاهش سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران بیان کرد: قرار بر این بود که سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران کاهش یابد تا مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند، چرا که کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوخت‌گیری نیست و تنها باید زمانی مورد استفاده قرار گیرد که مشکلی برای کارت سوخت شخصی افراد به وجود آمده باشد.

وزیر نفت در پاسخ به این سوال که آیا احتمال کاهش سهمیه مجدد کارت سوخت جایگاه‌داران وجود دارد، ادامه داد: امکان دارد میزان سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران باز هم کاهش یابد، لذا لازم است تا تمام خودروها از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند.
https://naftonline.ir/news/18966/
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مسعود
به آقای وزیر بفرمایید دوماه پیش مدارک ما کامل شده هنوز کارت سوخت نگرفتیم و منتظریم والا تو این مملکت مسئولین هرکی کار خودشو میکنه و کاری به شرایط مردم نداره ما باید کجا بریم کارت سوخت بگیریم میگن چیپ ست های روی کارت موجود نیست
0