تاریخ انتشارجمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
این داستان پر شدن ذخایر گازی اروپا هم مانند داستان تامین کامل گاز ایران در طول زمستان است که هر سال مسوولان وعده‌اش را می‌دهند و وسط زمستان که می‌شود، التماس دخیل می‌کنند که آقا صرفه جویی کنید ذخایر گاز در خطر است. این موضوع برای کشوری است که خودش بزرگترین دارنده گاز در جهان است و ۲۷ پالایشگاه گازی دارد، حالا برسد به اروپایی که حتی یک پالایشگاه هم در مقیاس فاز ۱۲ در پارس جنوبی ندارد.
مخازن گازی اروپا پر شد!؟ | نفت آنلاین
مخازن گازی اروپا پر شد!؟ | نفت آنلاین
این داستان که به شکل عجیبی در فضای فارسی دارد دست به دست می‌شود، به لحاظ فنی سر تا پایش اشکال دارد. باید دید این ذخایر گازی اروپا شده است برای چند ماه که کفاف آنها را می‌دهد و اگر اروپایی‌ها واقعاً هیچ مشکلی نداشتند این همه نگران بودند و هزینه انرژی باید در این کشورها الان به قیمت سال گذشته باز می‌گشت. حقیقت آن است که ذخایر گازی شاید پر باشد، اما این ذخایر چقدر است؟! چه حجمی دارد؟! و آیا به این سوالات پاسخ داده‌اند؟! بدون شک نه‌... فقط می‌نویسند و می‌روند. از این اکونومیست فارسی! بپرسید به این چند سوال پاسخ بدهد. 
اخبار گازی اروپا پر شدن مخازن
https://naftonline.ir/news/27388/
منبع : اخبار سوریه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مندنی خلیلی زاده
آفرین تحلیل بسیار جالب و خوبی بود
feedback
Belgium
مصیب ظفری
تحلیل خیلی احمقانه ای بود ولی خیلی خوشم اومد مرحبا
feedback
Iran, Islamic Republic of
انشالله انگلستان یخ بزند
feedback
Japan
سعید
و اینجاست که تفاوت نگاه مدیریتی و کلان در دوکشور مشخص میشه

کشوری که دومین ذخایر گاز دنیا رو داره زمستان ها به التماس می افته که کمتر مصرف کنید و کشوری که هیچی گاز نداره میتونه با تدبیر جلوی یه فاجعه بزرگ برای کشورش رو بگیره

حتی اگر برای زمستان امسال هم گاز ذخیره کرده باشن بازم دمشون گرم
0