تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا : موارد ابتلا به کرونای امیکرون به‌سرعت و روز به روز در حال افزایش است و پیش‌بینی ما این بود که تا ۲ هفته دیگر به پیک وحشتناکی می‌رسیم اما به نظر می‌رسد این روند سریع‌تر در حال طی شدن باشد.
پیک وحشتناک کرونا | نفت آنلاین | دورکاری کارمندان
پیک وحشتناک کرونا | نفت آنلاین | دورکاری کارمندان
نفت آنلاین | مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا : موارد ابتلا به کرونای امیکرون به‌سرعت و روز به روز در حال افزایش است و پیش‌بینی ما این بود که تا ۲ هفته دیگر به پیک وحشتناکی می‌رسیم اما به نظر می‌رسد این روند سریع‌تر در حال طی شدن باشد؛ با توجه به ویژگی‌های سویه اومیکرون بهتر است تا جایی که امکان دارد از حضور در تجمعات و عدم استفاده از ماسک خودداری شود؛باید از هر گونه تجمعی جلوگیری شود، محدودیت‌ها افرایش یابند، دورکاری‌ها مجددا اعمال شوند.
 
◀️ نفت آنلاین : گزارش مخاطبین نیز از شرکت‌های نفتی سراسر کشور نشان می دهد که بسیاری از کارکنان دچار کرونای امیکرون شدند و شمار مبتلایان به اُمیکرون بشدت در حال افزایش است | پرسنل نفت تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنند؛ شرکت های نفت ، گاز و پتروشیمی هر گونه اجتماع و ... را برای حفظ سلامتی کارکنان و مردم تعطیل کنند.

خبر تکمیلی / خلیلیان استاندار خوزستان: سرعت واگیری سویه اُمیکرون بسیار بالا است و اکنون بسیاری از خانواده‌ها و مردم درگیر شده‌اند؛ اما دورکاری در ادارات این استان اعمال نمی‌شود!!!
 
◀️ #نفت_آنلاین : اظهارات استانداری خوزستان در حالی است که مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا رسما اعلام کرده بود پیک اُمیکرون در ایران وحشتناک شده است و دورکاری‌ها باید دوباره در کشور مجددا اعمال شوند!
https://naftonline.ir/news/26132/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0