تاریخ انتشارسه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
همزمان با عید سعید فطر و با همت کارکنان عملیاتی صنعت نفت؛

عملیات تعمیر و راه اندازی سیستم های حفاری سکوی امیرکبیر انجام شد

همزمان با عید سعید فطر و با تلاش متخصصان شرکت نفت خزر، عملیات تعمیرات و راه اندازی سیستم های حفاری سکوی ایران- امیرکبیر اجرایی شد .
کارکنان پرتلاش سکوی دریایی امیرکبیر | نفت آنلاین | شرکت نفت خزر
کارکنان پرتلاش سکوی دریایی امیرکبیر | نفت آنلاین | شرکت نفت خزر
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت خزر ،راه اندازی کامل سیستم مانیتورینگ تجهیزات حفاری (Drill View) و عملیاتی کردن سیستم بالابر سکو به همراه انجام تست های لازم تجهیزات حفاری سکوی ایران- امیرکبیر در اوج تحریم های ظالمانه و پس از قریب به چهار سال، به دست متخصصان غیرتمند و پرتلاش شرکت نفت خزر و بدون کمک شرکت های خارجی در ایام عید سعید فطر انجام شد.
 
بر اساس این گزارش عملیات تعمیرات، تست و راه اندازی سیستم های پیچیده حفاری سکوی نیمه شناور ایران- امیرکبیر در دریای خزر که طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، با اجرای بخشنامه وزیر نفت در خصوص الزام رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ایجاد شده در مناطق عملیاتی، بدون توقف ادامه یافت و در روز عید سعید فطر با حمایت و پشتیبانی مدیر عامل شرکت نفت خزر و تلاش شبانه روزی کارکنان مدیریت مهندسی و ساختمان و مدیریت اکتشاف شرکت به ثمر نشست.
 
پس از شیوع ویروس کرونا جلسات راهبری و نظارت بر تعمیرات، راه اندازی و تست سیستم های مختلف حفاری سکوی ایران- امیرکبیر که به عنوان یکی از چهار سوپر ریگ ایرانی و نمادی از قدرت و صلابت صنعت نفت کشور در آب های عمیق دریای خزر مطرح است، توسط ویدئو کنفرانس و تله کنفرانس بصورت روزانه تا حصول این نتیجه ارزشمند در جریان بود.
 
لازم به ذکر است  تست مجزای بخش های مختلف‌ سیستم های حفاری ‌سکوی نفتی ایران-امیرکبیر با حضور کارکنان زحمتکش شرکت نفت خزر همچنان در جریان است.
https://naftonline.ir/news/21023/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0