تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: از محل قیر رایگان، سهمیه‌ای که قرار است به شهر اهرم تخصیص داده شود، را افزایش خواهیم داد و کمک خواهیم کرد.
افزایش سهمیه قیر رایگان به تنگستان | نفت آنلاین
افزایش سهمیه قیر رایگان به تنگستان | نفت آنلاین
حمید بردستانی در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن اشاره به این اینکه شهرداری‌ها بخشی از فعالیت‌های خود را به تبع توان مالی و فنی انجام می‌دهند، اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتباری که همه ما شاهد آن هستیم، با این حال می‌بینیم که فعالیت‌های عمرانی شهرداری اهرم به تبع دیگر شهرداری‌های دیگر استان متوقف نشده است.

 مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت شهرداری‌ها صرفا عمرانی نبوده و با همه حوزه‌ها مرتبط است، افزود: در بازدیدی که از پروژه‌های شهرداری اهرم داشتیم دیدیم که بخش عمده‌ای از آسفالت کوچه‌ها و معابر اهرم با همراهی فرماندار و اقدام شورا و شهرداری اهرم انجام شده و مابقی آن در حال انجام است.

 بردستانی اضافه کرد: از محل قیر رایگان، سهمیه‌ای که قرار است به شهر اهرم تخصیص داده شود، را افزایش خواهیم داد و کمک خواهیم کرد.

وی در خصوص پروژه‌های عمرانی اهرم نیز تصریح کرد: یک چمن مصنوعی و چمن بزرگ فوتبال در حال احداث است که به لحاظ بصری در نقطه بسیار خوبی واقع شده و این پروژه‌های ورزشی می‌تواند در آینده ورزشی اهرم و شهرستان تنگستان تاثیر خوبی داشته باشد.

 مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: همچنین از محل اعتبارات بافت فرسوده یک پارک محله‌ای در بافت فرسوده شهر اهرم ایجاد می‌شود.

بردستانی افزود: پروژه احداث ساختمان جدید شهرداری اهرم پروژه دیگری است که با توجه به ضرورت رعایت شان و تکریم ارباب رجوع، لازم بود انجام شود، چون فضای فعلی شهرداری اهرم با توجه به حجم ارباب رجوع، وضعیت خوبی ندارد.


مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر تاکید کرد: مساله مهمی که مورد تاکید دفتر شهری برای حوزه ی شهری استان است، این است که تمام پروژه‌های شهرداری‌های استان صرفا به لحاظ فیزیکی و کالبدی مورد توجه نباشد و این پروژه‌ها بتواند با روح مردم و شهر سازگار باشد و جدای از اهمیت عمرانی آنها، باعث ایجاد نشاط و رونق در زندگی شهری مردم شوند.

وی با اشاره به معرفی شهردار جدید دلوار، ظرفیت‌های شهر دلوار را منحصر بفرد دانست و عنوان داشت: ظرفیت‌های تجاری، گردشگری و ساحلی دلوار می‌تواند با یک مدیریت هدفمند باعث رونق استان بوشهر شود.

 بردستانی گفت: در خصوص ظرفیت تجاری دلوار که مدیریت شهری باعث ایجاد آن شده، مشاهده می‌کنیم که بر خلاف سال‌های کذشته که گردشگران و مسافران نوروزی بیشتر در شمال استان متمرکز بودند، اکنون در شهرهای بوشهر و دلوار و برخی نقاط جنوبی استان متوقف می‌شوند که این مهم فرصتی ایجاد می‌کند تا ما در مدیریت شهری استان بتوانیم از قبل آن از ظرفیت‌های موجود برای رونق استان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداران باید تعامل خوبی با شورا، مردم و نهادهای دولتی داشته باشد، که این تعامل دوطرفه برای انجام هر چه بهتر خدمات شهری ضروری است.

بردستانی با بیان اینکه همه شهرداران موظفند هماهنگ با سیاست‌ها و برنامه‌هایی که توسط دولت تبیین شده عمل کنند، تاکید کرد: انتظار داریم شهردار جدید دلوار همچون مدیریت شهری سابق همکاری و ارتباط سازنده‌ای با بخشدار در بخش دلوار و فرماندار در شهرستان داشته باشد.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بنده به همه شوراها و شهرداران استان توصیه می‌کنم از ریل قانون خارج نشوند؛ ما به همراه اداره کل بازرسی و حقوقی استانداری از شهرداری‌های استان بازرسی می‌کنیم و در خصوص رعایت قانون، تعارفات را کنار می‌گذاریم.
https://naftonline.ir/news/19903/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0