تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
درحالی که تمامی دستگاه های دولتی اعتبارات هزینه‌ای میلیاردی دارند، سازمان برنامه و بودجه برای وزارت نفت تنها ۲۰ میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای در نظر گرفته است.
بودجه عجیب وزارت نفت | نفت آنلاین
بودجه عجیب وزارت نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ؛ خبرگزاری تسنیم نوشت :

 وزارت نفت همواره هزینه‌های جاری خود را از شرکت ملی نفت ایران تأمین می‌کند و هرساله در قانون بودجه رقم اندکی به منظور هزینه‌های عمومی این وزارتخانه در نظر گرفته می‌شود.

به طور مثال در سال گذشته حدود 12 میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای وزارت نفت در بودجه بود و پس از انتقاد کارشناسان قرار بود این رویه که بیشتر به شوخی شبیه است در لایحه بودجه سال 99 اصلاح شده و اعتبار هزینه‌ای پایین و جدا از دریافتی‌های واقعی وزارت نفت به صورت صوری در بودجه درج نشود.

با این حال در لایحه بودجه 99 شاهد هستیم، درحالی که تمامی دستگاه های دولتی اعتبارات هزینه‌ای میلیاردی دارند، وزارت نفت تنها 20 میلیون تومان اعتبار هزینه‌ای برای خود دارد که مطمئنا هزینه‌های جاری مربوط به اعتبارات هزینه ای دستگاهی وزارت نفت، بسیار بیش از این رقم خواهد بود و این رقم شاید هزینه چند روز دفتر آقای وزیر هم نباشد. اینکه چرا سازمان برنامه و بودجه این روند را اصلاح نکرده و دوباره رقم پایینی را به صورت صوری و غیرواقعی در بودجه برای اعتبار هزینه‌ای دستگاه‌های مجری مربوط به وزارت نفت ذکر کرده، مشخص نیست.
https://naftonline.ir/news/19597/
منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مری
دوسش داشتم! میشه همون عرف قدیمی که میگه اونا خودشون دارن لازم ندارن!!!!
feedback
Iran, Islamic Republic of
جمشید. کوکوزاده
برای. بازنشستگان. فکری کردید.
0