تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: وزارت نفت بر اساس قانون برنامه ششم توسعه باید قانون ارتقاء یک پایه تحصیلی ایثارگران را اجرایی کند.
قانون ارتقاء یک پایه تحصیلی ایثارگران | نفت آنلاین
قانون ارتقاء یک پایه تحصیلی ایثارگران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین سید محمدجواد ابطحی ؛ نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی این سوال مطرح می‌شود که چرا بند (چ) ماده ۸۷ قانون بازگشت به کار جانبازان اجرایی نمی‌شود، همچنین دولت باید پاسخ دهد که چرا سهمیه بنزین برای آموزشگاه‌های رانندگی دیده نشده و سهمیه وانت‌بارها نیز تا پایان ماه ابطال می‌شود، آقای روحانی خواهش می‌کنم که این فشار را بردارید.

وی در تذکر به وزیر نفت گفت: وزارت نفت بر اساس قانون برنامه ششم توسعه باید قانون ارتقاء یک پایه تحصیلی ایثارگران را اجرایی کند، همچنین به نظر من هیأت رئیسه مجلس باید گزارشی را تهیه کند تا مشخص شود چند درصد از تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان عملیاتی شده است.
https://naftonline.ir/news/19596/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
کاظم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۰۸:۱۲feedback
از کارکنان رسمی پتروشیمی عسلویه ( هلدینگ خلیج فارس)
با سلام و احترام
از وزیر نفت که رئیس صنایع پتروشیمی را منصوب میکند، سوال گردد .
مگر کارکنان رسمی شرکتهای واگذار شده پتروشیمی به بخش خصوصی ،که دارای شماره شناسایی صنعت نفت هستند، کارکنان نفت نیستن،
چرا قانون احتساب 3/4 خ نظام زمان جنگ ( دستور مقام معظمی رهبری) -
بخشنامه ارتقا مدرک تحصیلی ( 1396/01/01 رئیس جمهوری)
- پرداخت بهره وری در مورد انان اجرا نمیشود.
آنهم در این شرایط سخت کار در عسلویه ، وضعیت معیشتی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
مجتبی اکبری
باسلام
ای کاش مسئولین وزارت نفت فکری بحال حادثه دیدگان این صنعت وشرکتهای زیر مجموعه این وزارت میکرد واقعا این دسته افرادهیچ امنیت شغلی در شرکت های ک حادثه دیده اند ندارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
داریوش
سلام تا کی ایثار گران منتظر اجرای قانون ۸۷ باشند عده زیادی از پرسنل باز نشست شدند عده ای هم فوت شده اند تا کی منتظر باشیم اگر میخواستند چیزی از ما کم کنند همان لحظه اول کسر میکردند اینهمه دوندگی کردیم تا پرورنده را تکمیل کردیم والان ۶الی ۷ ماه که جواب نداده اند
feedback
Iran, Islamic Republic of
علي مرادي
بسمه تعالي
با سلام ودعاي خير.
متاسفانه در پتروشیمی بندرامام که زیر مجموعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است. هیچگونه اهمیت و ارزشی برای ایثارگران به خصوص رزمندگان قائل نیستند. درصورتی که همه مدیون شهدا. جانبازان. رزمندگان و آزادگان هستند. در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی وجود دارند که با حضور داوطلبانه بیش از یک سال در جبهه ها و دارای سوابق کاری ارزشمند بیش از 25سال وگذراندن دوره های آموزشی مرتبط شغلی بیش از 15 سال است که فروزن هستند و هیچگونه ارتقاء شغلی ندارند و بعد از گذشت 15سال هیچ دلیل و منطقی غیر از بی احترامی و بی حرمتی و بی ارزشی به ایثارگران وجود ندارد. اگر غیر ازاین بود به راحتی میشد مشکل ارتقاء شغلی این عزیزان را حل کرد.

مشکل دیگر ایثارگران پتروشیمی بندرامام مشکل تعدیل مدرک تحصیلی میباشد. با توجه به اینکه طبق قانون جدید هیچ محدودیت تحصیلی برای ایثارگران (جانبازان. رزمندگان. فرزندان شهداء و آزادگان) وجود ندارد و فورا" باید تعدیل مدرک شوند ولی متاسفانه در پتروشیمی بندر امام ایثارگرانی هستند که سال هاست مدرک گرفتند ولی هنوز تعدیل نشده اند.

مشکل دیگر کارمندان ایثارگر پتروشیمی بندرامام مشکل عدم اجرایی قوانین و مقررات به خصوص در مورد رزمندگان میباشد و عدم اجرای سند راهبردی رزمندگان است. متاسفانه در بعضی از موارد به عزیزان ایثارگر توهین و هتاکی شده است که دل هر انسان مومنی را به درد می آورد!

آیا این است معنی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و آیا این است معنی ارزش گذاری و تکریم ایثارگران که نه ارتقاء شغلی ونه تعدیل مدرک داشته باشند و نه قوانین و مقررات اجراء شوند و تازه مورد ضرب و شتم واقع شوند.

در این ارتباط نامه های مختلفی به رئیس محترم جمهور. وزیر نفت. معاون وزیر نفت و آقایان جعفر ربیعی. ابوالفضل عزیزی. حمیدرضا رستمی. محمدحسین پهلوان نوشته شده است که متاسفانه به دلیل اینکه ایثارگران در عمل هیچ ارزشی برایشان نداشت رسیدگی نکردند.
هل من ناصرا ینصرنی؟ آیا کسی هست که صدای مظلومیت مارا بشنود و ما را یاری کند.

با تشکر فراوان.اجرکم عندالله.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم
با سلام از پرسنل شرکت پالایش نفت بندر عباس هستم چراو زارت نفت بک مقطع تحصیلی بالاتر رزمندگان دوران دفاع مقدس اجرا نمیکنه با تشکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
سپهدار حیدری خشتی
چه بگو یم که ندانید! مگر مجریان به اعمال پلید یا خدمت خود آگاه نیستند بلی مطمئن باشید اگر هنوز استانداران و فرمانداران مدیران ارشد خوبی برای مردم کنند بدون آنکه از احکام شرعی حکایت می شود آگاه باشید
0