کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارشی عجیب اما واقعی

چرا مدیران و روسای صنعت نفت هر ساله ارزشیابی A می گیرند!

23 خرداد 1402 ساعت 11:49

اوایل امسال نفت‌آنلاین با انتشار گزارشی خواستار اعطای ارزشیابی مدیران و مسئولان وزارت نفت بر اساس شایستگی شده بود که متاسفانه گوش شنوایی نبود و همانند روال سال های قبل ارزشیابی به آنها خارج از سهمیه انجام شد!


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، بر اساس اطلاعات دریافتی ۹۹ درصد مدیران و روسای شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت همچون سال های گذشته ارزشیابی خارج از سهمیه به آنها تعلق گرفت و A (عملکرد عالی ) در سیستم جامع برای آنها ثبت شد!
 
 حال سوال اینجاست ! صنعت نفتی که در آن مدیران و مسئولان بدانند هر سال رتبه یک ارزشیابی به آنها تعلق خواهد گرفت آیا امیدی برای پیشرفت آن وجود خواهد داشت ؟!
 
 نکته عجیب‌ تر آنکه مدیران و روسایی که A می گیرند چگونه است که زیرمجموعه آنها ارزشیابی پایین‌تر بصورت سهمیه بندی می‌گیرند! و همیشه هم با محدودیت مواجه هستند!مگر نه همین کارکنان هستند که با عملکرد خود باعث شدند آقای مدیر یا مسئول بهترین رتبه ارزشیابی را دریافت کند!
 
 لازم به ذکر است اوایل امسال نفت‌آنلاین با انتشار گزارشی خواستار اعطای ارزشیابی مدیران و مسئولان وزارت نفت بر اساس شایستگی شده بود که متاسفانه گوش شنوایی نبود و همانند روال سال های قبل ارزشیابی به آنها خارج از سهمیه انجام شد!
 
ارزشیابی مدیران نفتی


کد مطلب: 28607

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28607/چرا-مدیران-روسای-صنعت-نفت-ساله-ارزشیابی-a-می-گیرند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir