کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با اخبار داغ و منتشر نشده همراه ما باشید

شنیده های جدید نفت آنلاین از گوشه و کنار صنعت نفت

10 خرداد 1402 ساعت 18:03

نفت‌ آنلاین همانند گذشته به درخواست مخاطبین خود اخبار منتشر نشده و جنجالی را با هشتگ شنیده‌ها منتشر خواهد کرد. منتظر شنیده های دیگر از گوشه و کنار صنعت نفت باشید.


1️⃣ شنیده ها از دستپاچگی سرپرست خدمات تازه منصوب شده در یکی از شرکت های نفتی جنوب در جلوگيري از انتصاب افراد شايسته در زیر مجموعه خود خبر می دهد! پیام نفت آنلاین خطاب به این سرپرست تازه منصوب شده: *نگفتمت مرو آن جا که آشنات منم* 

 
 2️⃣ شنیده ها حاکی از ان است مدیر منابع انسانی یکی از شرکت های بهره بردار نفتی که مورد حمایت یکی از بستگان مسئول خود در پایتخت است گزینه جدی انتصاب *بعنوان مدير منابع انسانی NISOC شده* است!  
 
3️⃣ حفاری و بحران مدیران وارداتی!! مدتی است شرکت ملی حفاری که زمانی مدیرانش به بالاترین سطح شرکت ملی نفت نیز رسیدند و مرکز پرورش مدیران قدر و توانمند بود ، تبدیل به مرکز واردات مدیر از سایر شرکتها شده است!! شنیده ها حاکی از آن است پس از منابع انسانی ، حسابرسی ، مالی و... *اکنون نیز زمزمه هایی از جایگزین وارداتی رییس قبلی حراست به گوش می رسد !!* سوال اینجاست این روسا و مدیران وارداتی چه توانایی هایی دارند که استخوان خرد کرده های صنعت حفاری از آن بی بهره اند.باشد که تلنگری باشد بر تصمیم گیران صنعت بزرگ حفاری.
شنیده های نفت آنلاین


کد مطلب: 28563

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28563/شنیده-های-جدید-نفت-آنلاین-گوشه-کنار-صنعت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir