کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عجیب اما واقعی:

وقتی مدیران و روسا صنعت نفت هر ساله خارج از سهمیه بالاترین رتبه ارزشیابی را دریافت می کنند!

1 ارديبهشت 1402 ساعت 22:03

بر اساس اطلاعات دریافتی در سال‌های گذشته ۹۹ درصد مدیران و روسای صنفت نفت ارزشیابی A دریافت کردند.


⬅️ نفت‌ آنلاین : نظام ارزیابی عملکرد (شایستگی ) برای افزایش رقابت و انگیزه در وزارت نفت ایجاد شد اما چرا همیشه برای کارکنان سهمیه درنظر می‌گیرند اما مدیران و روسا بدون توجه به شایسته گزینی و خارج از سهمیه A دریافت می کنند!

آیا واقعا همه مدیران و روسا شایسته این عنوان هستند؟ آیا مدیری که می داند هر سال بهترین رتبه ارزیابی را دریافت می‌کند انگیزه ای برای کار برای او باقی می ماند؟

جا دارد وزیر محترم نفت و معاون منابع انسانی نفت با ابلاغ دستورالعملی ، شرکت‌های زیر مجموعه را از اعطای ارزشیابی A به همه مدیران منع کنند و همانند کارکنان برای آنها سهمیه قائل شوند.

قطعا این موضوع در آینده نزدیک سبب پویایی و افزایش انگیزه در میان مدیران صنعت نفت از پایتخت تا جنوب کشور خواهد شد. اما این نیز نباید به گونه ای باشد که اینبار از سهمیه کارکنان کم شده و به مدیران و روسا اعطا شود.

 
⬅️ نکته مهم : هفته گذشته شایستگی کارکنان نفت ابلاغ شد و بسیاری از کارکنان در خصوص این موضوع پیام دادند و نفت آنلاين به خواست پرسنل محترم صنعت نفت این مطلب را منتشر کرد و امیدواریم گوش شنوایی وجود داشته باشد و در دولتی که شعار آن عدالت و شایسته گزینی است هر چه سریعتر در وزارت نفت دولت سیزدهم این موضوع رنگ واقعیت بخود بگیرد. جهت مشاهده جزئیات ابلاغ شایستگی سال ۱۴۰۱ نیز کلیک کنید.
ارزشیابی مدیران نفتی


کد مطلب: 28366

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28366/وقتی-مدیران-روسا-صنعت-نفت-ساله-خارج-سهمیه-بالاترین-رتبه-ارزشیابی-دریافت-می-کنند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir