کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار به درخواست داوطلبان آزمون استخدامی نفت

یادداشت‌های ارسالی مخاطبین نفت آنلاین در خصوص آزمون استخدامی وزارت نفت

18 اسفند 1401 ساعت 13:14

در این بخش بعضی از یادداشت‌ها و انتقادات داوطلبان آزمون استخدامی نفت منتشر شده است.


این پیام‌ها توسط مخاطبین استخدامی نفت آنلاین ارسال شده است .

 
1️⃣ فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت فقط امکان استخدام در وزارت نفت دارند؛ چرا در آزمون استخدامی نفت ظرفیت پذیرش این رشته بسیار پایین است؟ اگر به رشته نفت نیاز ندارید چرا تدریس این رشته را در دانشگاه‌ها متوقف نمی کنید.
 
2️⃣ قرار بود در آزمون استخدامی نفت به پرسنل غیررسمی نفت امتیاز ویژه ای برای شرکت در آزمون تخصیص داده شود. اما متاسفانه خبری از امتیاز نبود و حتی بسیاری از پرسنل قراردادی و پیمانکاری امکان شرکت در ازمون استخدامی را بعلت شرایط سنی ندارند!
 
3️⃣ هزینه برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۳۰ هزارتومان است! واقعا مگر چه اتفاقی قرار است بیافتد که این همه هزینه از داوطلبان اخذ می شود. اگر فقط ۵۰ هزارنفر در آزمون شرکت کنند حساب کنید ببینید چقدر می شود! آیا این انصاف است.
 
4️⃣ لطفا این نظر رو از طرف همه فارغ التحصیلان مقطع دکتری منتشر کنید.جناب مسئولین محترم وزارت نفت !ما چه گناهی کردیم مدرک دکتری گرفتیم.چرا در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش میتوان علی رغم داشتن مدرک دکتری با مدرک ارشد شرکت کرد؟؟؟!!!!! اما در آزمون استخدامی وزارت نفت این امکان وجود ندارد!
 
5️⃣ چرا وزارت نفت قبل از برگزاری آزمون استخدامی در خصوص میزان حقوق بدو استخدام اطلاع رسانی نمی کند! قطعا اگر داوطلبان آزمون استخدامی بدانند پس از استخدام در وزارت نفت چقدر حقوق میگیرند هرگز در این آزمون ثبت نام نخواهند کرد.
 
6️⃣ چرا در آزمون استخدامی نفت جای رشته هایی مانند مهندسی مواد ، متالورژی ، حسابداری و ... خالی است. آیا واقعا صنعت نفت احتیاجی به این رشته ها ندارد؟
 
7️⃣ در آزمون استخدامی وزارت نفت فقط برای استان هرمزگان امتیاز بومی گزینی قائل شدند! آیا استان های خوزستان ، بوشهر و ایلام سهمی از نفت و گاز نداشتند که برای آنها هیچگونه امتیاز بومی قائل نشدید!!!
 
8️⃣ چرا سازمان برنامه و بودجه به یکباره مقطع کاردانی را از این آزمون استخدامی حذف کرد. این در حالی است که وزارت نفت رسما اعلام کرده بود مقطع کاردانی می گیرد. آیا نمیشد خیلی پیشتر این موضوع اعلام میشد که سرکار نباشیم!
 
9️⃣ اینکه وزارت نفت دولت سیزدهم پس از ۱۰ سال میخواد این آزمون استخدامی را برگزار کند جای تقدیر و تشکر دارد. اما دقت کنید این آزمون ۱۰ سال است برگزار نشده . اول اینکه باید امتیازی برای پرسنل غیررسمی نفت ، فرزندان کارکنان صنعت نفت و ... در نظر گرفته می شد. دوم اینکه باید ظرفیت پذیرش رشته مهندس نفت بسیار بیشتر می شد.. مهندسین نفت جایی غیر از وزارت نفت برای استخدام ندارند.
 
⬅️ هدف از انتشار یادداشت مخاطبین نفت آنلاین = رساندن صدای داوطلبان به گوش مسئولین و بهتر شدن نحوه برگزاری آزمون‌های استخدامی نفت در آینده است.

شما نیز نظر خود را درخصوص آزمون استخدامی نفت ، نحوه برگزاری ، رشته های مورد نیاز ، هزینه ثبت نام و ... در قسمت کامنت های همین خبر بنویسید.  نظرات پس از بازبینی منتشر خواهند شد.


کد مطلب: 28188

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/28188/یادداشت-های-ارسالی-مخاطبین-نفت-آنلاین-خصوص-آزمون-استخدامی-وزارت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir