کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبر مهم نفت آنلاین ویژه قراردادی‌ها:

چراغ سبز سازمان اداری و استخدامی کشور به پرداخت عیدی کارکنان قراردادی بر اساس قانون کار+سند

16 مرداد 1401 ساعت 12:22

سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به مکاتبه یکی از نمایندگان مجلس ملاک پرداخت عیدی کارکنان قراردادی شاغل در دستگاههای اجرایی را حکم دادنامه ۱۰۰۰۴ دیوان عدالت اداری دانست.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  سازمان اداری و استخدامی در پاسخ به مکاتبه یکی از نمایندگان مجلس ملاک پرداخت عیدی کارکنان قراردادی شاغل در دستگاههای اجرایی را حکم دادنامه ۱۰۰۰۴ دیوان عدالت اداری دانست.

تصویر نامه عیدی پرسنل قراردادی
◀️تصویر مکاتبات قبلی در خصوص عیدی پرسنل قراردادی در لینک زیر:
https://naftonline.ir/news/26940
 
لازم به ذکر است بر اساس حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری با شماره دادنامه ۱۴۰۱۰۹۹۷۰۹۰۵۸۱۰۰۰۴ و در راستای اجرای ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان، با استناد به ماده واحده قانون تعیین عیدی و پاداش پایان سال کارکنان تابع قانون کار مصوب ۷۰/۱۲/۶ کلیه کارفرمایان (دولتی-خصوصی) مکلفند معادل شصت روز دستمزد، بعنوان عیدی و پاداش پایان سال به کارکنان تابع قانون کار پرداخت نماید.
 
◀️ نفت آنلاین : همانطور که قبلا اشاره کردیم حال توپ تعیین تکلیف عیدی پایان سال کارکنان قراردادی در زمین وزارت نفت است و باید دید این وزارتخانه در مقابل این موضوع چه واکنشی خواهد داشت.


کد مطلب: 27006

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/27006/چراغ-سبز-سازمان-اداری-استخدامی-کشور-پرداخت-عیدی-کارکنان-قراردادی-اساس-قانون-کار-سند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir