کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به خبر نفت آنلاین؛

حقوق و معوقات ناشی از قصور پیمانكار قبلی كارگران چاپخانه NISOC به زودی پرداخت می شود

9 شهريور 1399 ساعت 15:35

مدیرعملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از پرداخت حقوق و تسویه معوقات ناشی از قصور پیمانکار قبلی در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی مناطق نفتخیز جنوب، در پی انتشار خبری در سایت نفت_آنلاین به تاریخ جمعه ۷ شهریور ۹۹ مبنی بر عدم دریافت ۷ ماه حقوق کارگران چاپخانه مناطق نفت خیزجنوب، مسعود قاسمی مدیر عملیات غیر صنعتی این شرکت با ارائه توضیحات زیر، به این خبر پاسخ داد:

"مطالبات ۱۳ تن از کارگران چاپخانه، به علت ناتوانی پیمانکار از انجام تعهدات خود به وجود آمده است. از آنجا که پیمانکار مربوطه علی رغم تذکرات و اخطارهای مکرر، از پرداخت مطالبات ۶ ماهه منتهی به تیر ماه ۹۹ کارگران و انجام تعهدات خود ناتوان بود، با اعمال مقررات خلع ید شد و بلافاصله و تا انجام مناقصه جدید، پیمان از مرداد ماه ۹۹ به صورت دستور کاری ادامه یافته و در حال حاضر کارگران حقوق خود را دریافت می‌دارند.

بدیهی است معوقه‌های دستمزد و مزایای کارگران نیز از محل مطالبات شناسایی شده پیمانکار تامین شده و به زودی پرداخت خواهد شد.

این اطمینان خاطر به کلیه همکاران ارکان ثالث داده می شود که مسئولان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برای تحقق مطالبات به‌حق ایشان از پیمانکاران نیروی انسانی، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده‌اند و مشکل همکاران چاپخانه نیز به زودی و به طور کامل مرتفع خواهد شد."


لینک جوابیه
 


کد مطلب: 21614

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/21614/حقوق-معوقات-ناشی-قصور-پیمانكار-قبلی-كارگران-چاپخانه-nisoc-زودی-پرداخت-می-شود

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir