کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضا یک درخواست پژوهشی در صنعت نفت جنوب

ارتقاء تاب آوري تاسيسات NISOC در برابر بحران سیل

NISOC , 14 اسفند 1398 ساعت 14:45

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، درخواست پژوهشی تحت عنوان"ارتقاء تاب آوري تاسيسات نفت و گاز، خطوط لوله و بناهاي صنعتي و غير صنعتي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در برابر بحران سيل"، توسط مدیرعامل شرکت مهندس محمدی امضاء شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از NISOC ؛   دکتر شاهین كرد، رئيس پژوهش و فناوری اين شركت با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به ابلاغ سياستها و نظامنامه نحوه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي توسط وزیر نفت درچهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، تعامل محیط اجتماعی و کارایی فعالیت های صنعت نفت، لزوم افزایش اعتماد اجتماعی و تسهیل شرایط کاری صنعت نفت و بهینه سازی هزینه ها مورد تاكيد قرار گرفت.

وي افزود: از آنجايي که درخواست پژوهشی مذکور در حــوزه پاییــن دســت پژوهش و فناوری می باشد، این موضوع با همکاری کارشناسان این حوزه، کارشناسان منتخب مدیریت تولید و مدیریت مهندسی و ساختمان و اعضاء کمیته صیانت از تولید در برابر سیلاب، بررسی و تعریف شده است.

شایان ذکر است؛ این پروژه تحقیقاتی برای اولین بار در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به تصویب و امضای مدیرعامل شركت مهندس احمد محمدی رسیده است.


کد مطلب: 20340

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/20340/ارتقاء-تاب-آوري-تاسيسات-nisoc-برابر-بحران-سیل

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir