تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
امضا یک درخواست پژوهشی در صنعت نفت جنوب

ارتقاء تاب آوري تاسيسات NISOC در برابر بحران سیل

در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، درخواست پژوهشی تحت عنوان"ارتقاء تاب آوري تاسيسات نفت و گاز، خطوط لوله و بناهاي صنعتي و غير صنعتي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در برابر بحران سيل"، توسط مدیرعامل شرکت مهندس محمدی امضاء شد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب || نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب || نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از NISOC ؛   دکتر شاهین كرد، رئيس پژوهش و فناوری اين شركت با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به ابلاغ سياستها و نظامنامه نحوه ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي توسط وزیر نفت درچهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، تعامل محیط اجتماعی و کارایی فعالیت های صنعت نفت، لزوم افزایش اعتماد اجتماعی و تسهیل شرایط کاری صنعت نفت و بهینه سازی هزینه ها مورد تاكيد قرار گرفت.

وي افزود: از آنجايي که درخواست پژوهشی مذکور در حــوزه پاییــن دســت پژوهش و فناوری می باشد، این موضوع با همکاری کارشناسان این حوزه، کارشناسان منتخب مدیریت تولید و مدیریت مهندسی و ساختمان و اعضاء کمیته صیانت از تولید در برابر سیلاب، بررسی و تعریف شده است.

شایان ذکر است؛ این پروژه تحقیقاتی برای اولین بار در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به تصویب و امضای مدیرعامل شركت مهندس احمد محمدی رسیده است.
https://naftonline.ir/news/20340/
منبع : NISOC
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0