سالهاست منازل سازمانی شرکت نفت در منطقه بیبییان مسجدسلیمان به حال خود رها شده و به مخروبهای خطرناک برای سلامت و امنیت مردم تبدیل شدهاند؛ اهالی از مسئولان میخواهند هرچه سریعتر این ویرانهها تعیین تکلیف و ساماندهی شوند.
مخروبه های نفت در مسجد سلیمانیکی از مخاطبین نفتآنلاین با ارسال فیلم پیوستی نوشت:
سالهاست منازل سازمانی نفت در منطقه بیبییان مسجدسلیمان رها شده و حالا به ویرانهای پر از زباله، حیوانات موذی و فاضلاب تبدیل شدهاند؛ وضعیتی که هم چهره شهر را خراب کرده و هم سلامت مردم را به خطر انداخته است.
ما اهالی بیبییان انتظار داریم مسئولان، بهویژه شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، هرچه زودتر برای ساماندهی این مخروبهها اقدام کنند؛ ادامه این بیتوجهی چیزی جز تضییع حقالناس و بیعدالتی در خدماترسانی نیست.