کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بالاخره موافقید یا مخالف!

دولت در خصوص طرح ساماندهی کارکنان و حذف شرکت های پیمانکاری موضع رسمی خود را اعلام کند

26 بهمن 1401 ساعت 14:27

در حالی که بعضی از نمایندگان مجلس از موافقت رییس جمهور با طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر می دهند ، نایب رییس مجلس می گوید دولت سیزدهم با این طرح مخالف است!


نیکزاد نائب رییس مجلس:به رغم آنکه مجلس این روزها درگیر بررسی بودجه سال آینده است ولی هفته آینده طرح تبدیل وضعیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.
 
در هفته‌های اخیر بیشترین درخواست‌ها از نمایندگان در خصوص این موضوع بوده و امیدواریم شاهد تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس باشیم.
 
دولت به دلیل بار مالی با این طرح مخالف است ولی پیشنهاد دادیم که دولت در قالب لایحه این موضوع را مطرح کرده و شورای نگهبان در تأمین منابع به نقطه اقناعی برسد.
 
⬅️ نفت‌ آنلاین : اظهارات نائب رئیس مجلس در خصوص مخالفت دولت با طرح ساماندهی کارکنان در حالی است که نمایندگان مجلس از موافقت رییس جمهور با طرح خبر داده بودند (فیلم پیوستی ) و فقط سازمان اداری و استخدامی با ادعای بار مالی با آن مخالفت کرده بود! آیا دیدگاه سازمان اداری و استخدامی کشور یعنی دیدگاه کل دولت؟! با این تفاسیر ضروری است دولت سیزدهم هر چه سریعتر موضع رسمی خود را در خصوص موافقت یا مخالفت با این طرح اعلام نماید.


کد مطلب: 28080

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/video/28080/دولت-خصوص-طرح-ساماندهی-کارکنان-حذف-شرکت-های-پیمانکاری-موضع-رسمی-خود-اعلام-کند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir