تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
مشکلات مالیاتی همچنان پابرجاست...

قصه پرغُصه فيش حقوقي کارکنان !!!! ماليات!!!! 

با گذشت چند ماه از مصاحبه تلويزيوني وزير نفت و قول ايشان در رابطه با نگاه مثبت رييس جمهور محترم در خصوص حل دو مسئله حقوقي و انگيزشي کارکنان نفت ولي با تغدیه فیش حقوقی آبانماه در پورتال نفت مشاهده شد هنوز هيچ اقدامي در خصوص يکي از وعده ها که ماليات است انجام نشده است!
دانلود فیلم صحبت های وزیر نفت در خصوص ماليات
به گزارش نفت آنلاين با گذشت چند ماه از مصاحبه تلويزيوني وزير نفت و قول ايشان در رابطه با نگاه مثبت رييس جمهور محترم در خصوص حل دو مسئله حقوقي و انگيزشي کارکنان نفت ولي با تغدیه فیش حقوقی آبانماه در پورتال نفت مشاهده شد هنوز هيچ اقدامي در خصوص يکي از وعده ها که ماليات است انجام نشده است!
 
کارکنان نفت که در سخت ترين شرايط کاري و با انواع مخاطرات دست و پنجه نرم ميکنند از مجلس انتظار دارند شرايط اين وزارتخانه و نوع کار را درک کرده و نسبت به مستثني کردن اين وزارتخانه اقدام کنند.
 
همچنین رای دیوان عدالت اداری که به صراحت اعلام کرده حق اولاد حق بن و مسکن و ایاب و ذهاب و ... باید از شمول مالیات خارج شود چرا هنوز در دستگاه‌های اجرایی اجرایی نشده است! اگر این رای بجای منفعت برای کارکنان به ضرر انها بود و قرار بود چیزی از پرسنل کم شود آیا باز هم دولت به عدم اجرای آن توجهی نداشت!
 
کارکنان نفت انتظار دارند با توجه به اينکه بودجه سال ۱۴۰۲ بزودي در مجلس مورد تصويب قرار ميگيرد مسئله حقوق و ماليات و آيتم هاي انگيزشي کارکنان با نگاه و دقت ويژه مورد بررسي و پيگيري قرار گيرد. 
 
◀️ نفت آنلاین : در اکثر دوره هاي مجلس نمايندگان با اتمام دوره نمايندگي درخواست اشتغال خود را برای وزارت نفت ثبت ميکنند ، لذا همين نمايندگان در وزارت نفت در بدو استخدام در بالاترين سطوح مدیریت و حقوق بالا در پايتخت مشغول به کار ميشوند و همین موضوع باعث می شود هیچوقت انها طعم سختی کار در مناطق عملیاتی جنوب را نچشیده باشند و حتی وقتی بعنوان یک مدیر نفتی در این وزارتخانه مشغول بکار هستند چون از پایین ترین رده سازمان پیشرفت نکرده اند دیگر قدمی برای حمایت از پرسنل نفت بر نمیدارند!. در پایان ذکر این نکته ضروری است که کارکنان نفت سرمايه هستند و حمايت از کارکنان سرمايه گذاري است.
https://naftonline.ir/video/27581/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
reza
خیلی ممنون
مطلب خوب و بموقعی بود
نکته عجیب اینکه این ماه از من 7 میلیون تومان مالیات کسر شد! این در حالی است که حقوق و مزایای من زیر 20 تومن می باشد
feedback
Iran, Islamic Republic of
بی نام
چه خبرتونه کارگر چه گناهی کرده این همه کسورات سر ماه داره.فقیر تر از کارگر نیست دیگه.بیمه تکمیلی هم موقع پرداخت آنقدر لفتش میدن اونم با منت.دزدی شاخ و دم داره دیگه.پول کارگر خوردن نداره.
0