تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
رییسی : افراد ناکارآمد باید از سازمان‌ها حذف شوند

فیلمی که وزیر نفت دولت سیزدهم باید ببیند

آیت الله رئیسی: افراد ناکارآمد را از سازمانها کنار بگذارید / آبروی افراد بسیار مهم است اما آبروی نظام و سازمان اهمیت بیشتری دارد.
دانلود فیلم صحبت های رییسی
◀️ نفت_آنلاین : پیش از این رئیس جمهور دستور داده بود افرادی که فرزند آنها به خارج از کشور می روند از دولت کنار گذشته شوند یا مدیران پروازی و غیربومی از چرخه مدیریت بعضی از استان ها مانند خوزستان و بوشهر حذف شوند! اما متاسفانه نه مدیران پروازی حذف شدند و نه آن مسئولینی که فرزندانشان برای تحصیل یا مهاجرت به خارج از کشور رفتند! در صداقت گفتار رئیس جمهور شکی نیست اما ظاهرا زیرمجموعه توجهی به اظهارات ایشان ندارند و عمل نمی کنند! امیداریم جهت تحقق همه اهداف سازمان‌ها بالاخص در وزارت نفت و صنایع دولتی و خصوصی مرتبط با این وزارتخانه بزودی همه دستورات رئیس جمهور در خصوص حذف مدیران پروازی ، برکناری مدیرانی که فرزندان آنها برای تحصیل یا مهاجرت به خارج از کشور رفتند و برکناری افراد ناکارآمد عملی شود.
 
◀️ نکته مهم: فیلم بعلت طولانی بودن و حجم بالا در حالت تند قرار گذشته شد.
https://naftonline.ir/video/27529/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
همكار
متاسفانه بكارگيري افراد فاسد ناكارآمد و كاملا بي ربط و كنار گذاشتن و به حاشيه راندن افراد متخصص متعهد و سالم نه تنها كمتر نشده به مراتب بيسار بيشتر از دولت قبل است تا دير نشده تدبير ي بينديشيد .
feedback
Iran, Islamic Republic of
همكار
در حد شعار بله ولي در عمل روز بروز شاهد انتصابات بي ربط افراد ناكارآمد و............. هستيم
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
لطفا نمایندگان بی خاصیتی را که بعد اتمام دوره نمایندگی به لطف وزرا ی محترم در وزارت نفت و سایر وزارت خانه ها جا خوش می کنند را بیرون کنید . اینها فقط برای ارتباطات برون سازمانی و رانت پذیرفته شده اند
تازه ترين نظرات
0