تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
این کلیپ را برای نمایندگان مجلس ارسال کنید

فیلم | دمای هوای جهنمی امروز در غرب کارون! ۶۷ درجه!!!!

کدام موجود زنده در این هوای جهنمی طاقت می آورد؟!؟!لازم به ذکر است هزاران نفر از پرسنل عملیاتی نفت در این منطقه مشغول بکار هستند!
دانلود فیلم دمای هوای سوزان در غرب کارون
فیلم را برای نمایندگان مجلس ارسال کنید! نمایندگان محترمی که در خصوص حقوق ، مزایا ، مالیات و ... کارکنان نفت تصمیم می گیرند آیا حاضرند لحظه ای در این منطقه کار کنند!
https://naftonline.ir/video/26926/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه کسی حاضر هست در این مناطق کار کند بعد هیچگونه مزایا و امتیازی هم ندارند دور از خانواده در این جهنم اهواز ستم کش کار می‌کنند تا کی اونوقت تهرانی ها و مسئولین لذت ببرند و استفاده کنند تا کی بی عدالتی و زجر ...جناب وزیر نفت حق و حقوق کامل و دستمزدی ک لایق کارگران پیمانکاری روی دکل اعم از سکوبان و واشگول و دکل بان و کارکنان اقماری را بدهید
feedback
Iran, Islamic Republic of
ای نماینده ای ک رفتی مجلس نشستی با رأی همین کارگران و کارکنان زحمت کش حفاری ،کارگرانی ک بار فشار کار را متحمل می‌شوند در جهنمی مثل اهواز و کارون و بیابان و بدبختی کار می‌کنند شما ها شدید مثلا نماینده چرا حق و حقوق کامل این کارگران پیمانکاری اقماری حفاری سکوبان و واشگول و دکل بان و کارکنان قراردادی را نمیدهید باید حقوق ویژه ،حق مناطق محروم و جنگی ،وام کم سود و مزایای ویژه و امتیازاتی ک لایق این قشر زحمت کش باشد را داشته باشند چرا هنوز بلاتکلیفند چرا تبدیل وضعیت نمیکنید قانون و تبصره برای بقیه ک در کمال آرامش کار می‌کنند باشه برای کارگر خوزستانی نباشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگران پیمانکاری و کارکنان حفاری روی دکل کار می‌کنند
و زحمت میکشند تا مسئولین در آب و هوای خوش و خنک ،،،خوش گذرانی کنند واقعا چه باید گفت درد و رنج از یک طرف ،،گرما و خاک از یک طرف ،،بی عدالتی و سختی کار در اهواز چرا هیچ کس جوابگو و به فکر نیست بابا اگر این کارگران نباشند ایرانی وجود ندارد مسئولین کجایید ؟؟؟ این کارگران پیمانکاری ک در گرمای ۱۰۰درجه اهواز کار می‌کنند چرا بعد از ۱۰سال تبدیل وضعیت نمی‌شوند چرا ؟؟عمر و جوانی دادند کار می‌کنند چرخ نفت با این کارگران میچرخد خداوند جای حق نشسته است چه آینده ای دارند چه امتیازی دارند ؟. ؟؟؟؟؟؟
تازه ترين نظرات
0