تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
فیلمی از حال و روز استخر باشگاه کارگری شرکت نفت در منطقه کارونِ اهواز! که متاسفانه بدون استفاده به حال خودش رها شده و فرزندان کارکنان و مردم شریف اهواز از استفاده از این امکان در محل زندگیشان محروم ماندن!
فایل ویدیو
 "قابل توجه مسئولین محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب"
 
امیدواریم مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و مسولین امور ورزش و مهندسی ساختمان این شرکت به این موضوع ورود کنند و در راستای مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت در قبال کارکنان،خانواده های این عزیزان و در قبال جوامع پیرامونی تاسیسات نفتی هرچه زودتر نسبت به بازسازی و تجهیز این ظرفیت خوب و بلااستفاده در یک گوشه محروم از شهر اهواز اقدام کنند و این استخر را به فرزندان کارکنان سخت کوش نفت و مردم شریف اهواز هدیه کنند.
 
◀️ نفت‌ آنلاین : روز گذشته تصویری از روزهای رونق استخر باشگاه منازل کارگری محله کارون اهواز منتشر کردیم که بعد از انتشار این تصویر گزارش کاملتری توسط یکی از مخاطبین بدستمون رسید (فیلم پیوستی) که به تازگی تهیه شده و تصاویر تازه تری از وضعیت این دو استخر کودکان و بزرگسالان در اون منطقه را نشان میدهد.
 
واقعا حیف از این سرمایه گرانبها که در این منطقه محروم به این روز رسیده است و امیدواریم با حمایت مسئولین صنعت نفت مجددا احیا و جهت استفاده پرسنل و مردم شریف اهواز مجددا فعال شود.
https://naftonline.ir/video/26878/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0