تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
آیا می دانید کسانی که نفتی ها را نجومی بگیر می نامند حتی حاضر نیستند ثانیه ای بر روی مناطق عملیاتی نفت ، دور از شهر و خانواده و ... کار کنند؟
فایل ویدیو
نفت آنلاین | صحبت‌های مهم یک استاد روانشناسی در خصوص سختی های کار اقماری: پرسنل اقماری حقوق کارشان را نمی گیرند ، حقوق فروش زندگی‌شان را می گیرند.پیشنهاد می‌شود صحبت های این شخص را که در مقابل دانشجویان دانشگاه صحبت می کند با دقت گوش دهید تا قدر پرسنل اقماری نفت را بیشتر بدانید. 
 
نفت آنلاین: آیا می دانید کسانی که نفتی ها را نجومی بگیر می نامند حتی حاضر نیستند ثانیه ای بر روی مناطق عملیاتی نفت ، دور از شهر و خانواده و ... کار کنند؟!؟ آیا می دانید شخصی که چهل سال بصورت اقماری در صنعت نفت کار کرده بیست سال آنرا در کنار خانواده خود نبوده است؟ آیا می دانید بسیاری از پرسنل اقماری صنعت نفت زمان تولد فرزندان خود در کنار خانواده نبودند؟ آیا می دانید تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور هنگام لحظه تحویل سال در کنار خانواده خود هستند اما هزاران نفر در همین لحظه دور از خانواده خود در حال چرخاندن چرخ اقتصاد کشور هستند؟ 
 
◀️اقماری بودن یعنی بی نام و نشان بودن یعنی کار و تلاش در گمنامی ... یعنی دوری از عزیزترین ها.... #قدرشان_را_بدانیم.
https://naftonline.ir/video/25140/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Arab Emirates
درود بيكران أما چه كسي بايد جوابگو باشد تا كي تبعيض تا كي بي عدالتي ما كارگران أقماري ك سابقه بالا داريم از ١٠سال به بالا حقمان را میخواهیم حق الانی ک فرزندم برای دوری پدرش هر شب گریه می‌کند و دلتنگ است بی عدالتی مگر چیست همین است ما کارگران پیمانکاری اقماری عملیات پول جان و زندگی میگیریم تا یک عده راحت بخوابند راحت زندگی کنند
feedback
United Arab Emirates
زندگی ما نیروی اقماری تباه شده است ما کارگران پیمانکاری با اینهمه زحمت و سابقه باید از پیمانکار و دلال حقوق بگیریم مگر ما برده ایم چرا جناب وزیر نفت نمیبینی تو یک لحظه می‌توانی در بیابان دور از خانواده کار کنی چه برسه ۱۴روز 😔😢ما حق خود را ک تبدیل وضعیت شدن است ۱۰سال سابقه داریم و حق داریم و اولویت با بنده ک در بیابان دکل بان و سکوبان و واشگول و بدبخت بوده ایم است نه حق کسی ک مفت میخورد و کار راحت دارد
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارگر شرکت خصوصی حفاری
وای به حال پرسنل شرکت های خصوصی

اونجا برده داری رواج داره

جایی که کسی ازشون خبر نداره نه وزیر نه وکیل
فقط جبر روزگار برای اندک حقوق روانه بیابونشون کرده
feedback
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما این را باید به آن ؟؟؟ نابخرد تفهیم نمایید تا آنقدر سیاهنمایی در مجلس نکند
0