تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
با دستور وزیر نفت قهرمان کشتی المپیک و جهان استخدام شرکت نفت می شود.
دانلود فیلم خبر اعلام استخدام گرایی
به گزارش نفت آنلاین،  به دنبال افتخارآفرینی و کسب مدال طلا ازسوی محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر فرنگی کار کشور، وزارت نفت خبر داد که درخواست وی برای جذب در صنعت نفت مورد موافقت وزیر نفت قرار گرفت و بر اساس دستور اوجی مراحل جذب گرایی به‌سرعت انجام می‌شود.
کشتی فرنگی استخدام نفت گرایی
https://naftonline.ir/video/25095/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
United Kingdom
کیخوایی
بالاخره رگ شیرازی وزیر جنبید و بدرد یه کشتی گیر شیرازی خورد. چون شیرازی بود، استخدام میشه، والا چرا بقیه شون استخدام نمیشن.؟!!!!!
feedback
Romania
کارمند موقت
با سلام خبر خوشحال کننده جذب یک کشتی‌گیر عزیر مان را قرق خوشحالی کرد اما این دست حرکات احساسی به نفع شرکت نفت است یادتون هست وزیر گذشته آقای زنگنه هم جمعی از نمایندگان مجلس رو به استخدام وزارت نفت در اوردن در حا لی که این صنعت قهرمانان زیادی داره که نه صدا شون به جایی میرسه نه حرفشون خریدار داره .....!
feedback
Romania
محسن امامی
اگر استخدام اینقدر راحته که با حرف وزیر محترم نفت میشه نیرو استخدام کرد بدون اینکه مجلس قانونی در این رابطه تصویب کرده باشه چرا نیروهای قرارداد موقت چندین سال به همین شکل باقی ماندن و تبدیل وضعیت نشدنند و حالا بخشی از این عزیزان تبدیل وضعیت میشن در ابتدا صحبت سر تعداد کثیری بود این عقب نشینی در حرفها آینده تیره و تاری رو برای نیروهای قرارداد موقت رقم خواهد زد...!
feedback
Iran, Islamic Republic of
بهادر
بنده رتبه اول جهانی در المپیاد مهندسی نفت دارم، جالبه وزارت نفت من را استخدام نکردن!!!!!!!!!
فقط سر و صدای خبری بود و بس!
تازه ترين نظرات
0